تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۲۳۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طالقانی: آماده برگزاری فینال جام‌حذفی در خرمشهر هستیم
تمام شرایط لازم برای برگزاری دیدار فینال جام‌حذفی بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن در خرمشهر فراهم است
رییس هیت فوتبال خوزستان گفت: تمام شرایط لازم برای برگزاری دیدار فینال جام‌حذفی بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن در خرمشهر فراهم است.

عبدالکاظم طالقانی اظهارکرد: با تمام دستگاه‌های مربوطه که باید برای انجام این مسابقه حضور داشته باشند و اقدامات امنیتی و بازدارنده را انجام دهند، هماهنگی لازم صورت گرفته است و همه طبق وظایفی که دارند در روز مسابقه، انجام وظیفه خواهند کرد.

وی افزود: ما هم به عنوان برگزارکننده مسابقه، تمام شرایط برگزای بازی از جمله زمین و مسایل مربوط به آن را آماده کرده‌ایم و آمادگی پذیرایی از تماشاگران و هر دو تیم را داریم و در حال حاضر هیچ مشکلی نیست.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: از نظر سازمان لیگ نیز ورزشگاه کاملا آماده است و هیج مشکلی از نظر نور و چمن ورزشگاه وجود ندارد و تمام موارد لازم پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است و ان‌شاءالله با هماهنگی که صورت گرفته است، بازی خوبی در پیش خواهد بود. در واقع تمام شرایط لازم برای برگزاری فینال جام‌حذفی در خرمشهر فراهم است و آماده برگزاری این دیدار هستیم.

وی با بیان این‌که 11 هزار بلیت برای این دیدار در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: بلیت فروشی از صبح روز مسابقه (نهم خردادماه) آغاز خواهد شد.

طالقانی در خصوص اعلام تاج مبنی بر برگزاری هر ساله فینال جام حذفی در خرمشهر نیز توضیح داد: اهمیت سازمان لیگ به بخش دفاع مقدس قابل تقدیر است. سازمان لیگ و فدراسیون به دنبال انجام کار فرهنگی و وارد کردن فرهنگ دفاع مقدس به فوتبال هستند و می‌خواهند بگویند که ما جدا از شرایط فرهنگی کشور نیستیم و برگزاری فینال جام‌حذفی در خرمشهر نیز یک نمونه بارز این کار است و ان‌شاءالله ما نیز هر ساله میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار