تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۳۳۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس خبر داد:
تلاش برای افزایش اعتبارات سهم ۳ درصدی نفت در خوزستان
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از تلاش و پیگیری ها برای افزايش اعتبارات سهم­ سه درصدی نفت و سه درصدی اعتبارات توازن منطقه اى­ به استان خبر داد
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از تلاش و پیگیری ها برای افزايش اعتبارات سهم­ سه درصدی نفت و سه درصدی اعتبارات توازن منطقه اى­ به استان خبر داد.

تلاش برای افزایش اعتبارات سهم ۳ درصدی نفت در خوزستان

اسماعیل جليلى با اشاره به برگزاری جلسه ای با رئیس سازمان مديريت، برنامه و بودجه اظهار کرد: در این نشست ­آخرين وضعيت اعتبارات، برنامه هاى استان­ خوزستان و شهرستانهاى حوزه انتخابيه مطالبی مطرح شد.

وی افزود: در اين ديدار همچنین احكام و رديف ها و تبصره­­ هاى بودجه اى در پروژه هاى عمرانى و آئین نامه هاى بودجه ٩٥ و افزايش اعتبارات سهم­ سه درصدی نفت و سه درصدی اعتبارات توازن منطقه اى­ به خصوص در استان خوزستان و شهرستان های مسجدسلیمان، لالى، انديكا و هفتكل و آخرين ­وضعيت­ مديريت استان براى روند توسعه استا­ن مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتداى سال جارى مکاتبات بودجه اى در خصوص سهم شهرستان هاى حوزه انتخابيه از محل تبصرهاى بودجه به وز­ير­ان و معاونين رييس جمهور، مديران کل ا­ستا­نها و شهرستان ها ارسال گرديده تا خلأ آغاز مجلس جديد براى پيگيرى باعث كاهش­ سهم ­شهرستان ها نشود.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
آفرین به دکتر جلیلی و تشکر از زحمات شما
:
:
:
آخرین اخبار