تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منتخب مردم شادگان در مجلس دهم:
وزارت کشور گزینه غیربومی به خوزستان تحمیل نکند
ظاهرا وزارت کشور و دولت برگزینه علی‌اصغر احمدی مصمم است اما ما معتقدیم دولت گزینه نهایی برای استانداری خوزستان را با تعامل نمایندگان انتخاب کند و از تحمیل گزینه خودداری کند
منتخب مردم شادگان در مجلس دهم گفت: انتظار عمومی در خوزستان این است که وزارت کشور گزینه غیربومی به خوزستان تحمیل نکند.

مجید ناصری‌نژاد امروز اظهار کرد: منتخبان مردم خوزستان در مجلس دهم تمام پیگیری خود را برای عدم معرفی گزینه غیربومی به کار بسته‌اند اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

وی افزود: ظاهرا وزارت کشور و دولت برگزینه علی‌اصغر احمدی مصمم است اما ما معتقدیم دولت گزینه نهایی برای استانداری خوزستان را با تعامل نمایندگان انتخاب کند و از تحمیل گزینه خودداری کند.

نماینده مردم شادگان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: منتخبان خوزستان پنج گزینه از قومیت‌های مختلف و همچنین از جریانات سیاسی مختلف به وزارت کشور رسما پیشنهاد داده و انتظار داریم وزارت کشور از همین افراد برای تصدی استانداری خوزستان انتخاب کند.

ناصری‌نژاد افزود: خبرهایی دال بر انتخاب قریب‌الوقوع استاندار به ما رسیده و این موضوع نگران کننده است و خوزستان نیازمند یک مدیر بومی کارکشته و با تجربه است و معرفی استاندار غیربومی به نفع مردم و حتی دولت نیست.

نماینده مردم شادگان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: هم‌فکری و توجه به نگرانی منتخبان مردم در مجلس برای انتخاب استاندار زمینه تعامل دوسویه دولت و مجلس را فراهم خواهد کرد و نگاه تک‌محوری و یک‌سویه به نفع وزارت کشور و دولت نیست.
مرجع / فـارس
برچسب ها: علی اصغر احمدی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسين عاشوري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
0
سلام با عرض خدا قوت ما نياز به يك استاندار دل سوز و مجاهد بومي داريم خوزستان مشكلات فراواني دارد و خطرناكترين آ نها بيكاريست ما در اين انبوه ثروت بيكاريم با وجود نيروي انساني زياد غير بومي مشغول به كار اين انصاف نيست ما بيكار باشيم.
:
:
:
آخرین اخبار