تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۵۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرقت190میلیون ریال پول از داخل سواری پراید در گتوند
فرد مذکور مدعی است مبلغ 190میلیون ریال وجه نقد را از یک بانک در گتوند دریافت و به خودروی خود منتقل کرده اما پس از ترک خودرو برای دقایقی متوجه به سرقت رفتن وجه نقد شده است.
فرمانده انتظامی گتوند از سرقت 190میلیون ریال وجه نقد از داخل خودروی سواری پراید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل عزتی پور روز پنجشنبه با بیان اینکه گزارش این سرقت روز پنجشنبه از سوی یک شهروند به نیروی انتظامی اطلاع داده شده افزود:فرد مذکور مدعی است مبلغ 190میلیون ریال وجه نقد را از یک بانک در گتوند دریافت و به خودروی خود منتقل کرده اما پس از ترک خودرو برای دقایقی متوجه به سرقت رفتن وجه نقد شده است.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ هنوز تایید نشده است افزود:تاکنون فرد مظنونی در این رابطه دستگیر نشده و با توجه به اهمیت موضوع ،‌ بررسی این حادثه به پلیس آگاهی شهرستان ارجاع شده و تحقیقات برای شناسایی عوامل این سرقت آغاز شده است.

سرهنگ عزتی پور از شهروندان خواست اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، کلید مخفی ، قفل فرمان، قفل پدال و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

وی در پایان نقش و مشارکت مردم در تامین امنیت پایدار را مهم دانست و به آنها توصیه کرد: از حمل وجابجایی مقادیر زیاد پول نقد با وسیله موتوری و یا به صورت پیاده خودداری کنند.

شهرستان 74هزارنفری گتوند درشمال استان خوزستان واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار