تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۲۳۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت رامهرمز:
نمایندگان اهتمام ویژه به رفع مشکلات مردم داشته باشند
امام جمعه موقت رامهرمز گفت: نمایندگان باید اهتمام ویژه به رفع مطالبات مردم داشته باشند و زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم کنند
امام جمعه موقت رامهرمز گفت: نمایندگان باید اهتمام ویژه به رفع مطالبات مردم داشته باشند و زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام عبدالامیر فتلاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید در این ماه ضمن تزکیه نفس و ذات خود از طریق قرآن، همواره روح خود را با قرآن مأنوس کنیم.

وی ادامه داد: از برکات انس با قرآن این است که انسان را همواره با افقی روشن به‌سوی معارف الهی هدایت می‌کند و از لغزش‌ها و خطرات نفس اماره مصون نگه می‌دارد.

امام جمعه موقت رامهرمز با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در دیدار با اعضای خبرگان رهبری تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری رکن رکین انقلاب اسلامی و ثقل مقدسی است که ترکیب آن علمای برجسته فکری امنای دین در کنار مقام معظم رهبری مسؤولیتی بزرگ و مقدس دارند که در دنیا این نهاد مقدس نظیر ندارد و قابل‌مقایسه با هر نهادی نیست.

وی با اشاره به آغاز به‌کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مردم هم مسؤولیتی بزرگ در قبال مردم و نظام‌ دارند، یعنی ضمن حفظ و پایداری از حریم نظام اسلامی در قبال مردم نیز مسؤولیتی سنگین دارند.

فتلاوی در پایان خطبه‌ها گفت: نماینده مردم باید با خدمت و تلاش و رفع مشکلات مردم، توجه و اهتمام ویژه به رفع مطالبات مردم داشته باشد و زمینه‌های اشتغال برای جوانان را فراهم آورد و رابط خوبی بین مردم و نظام باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار