تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به همت جمعیت هلال احمر اهواز و یک موسسه خیریه؛
آرزوی 5 کودک سرطانی برای پزشک شدن و پرواز برآورده شد
به همت جمعیت هلال احمر اهواز و یک موسسه خیریه 5 کودک سرطانی توانستند با پوشیدن روپوش سفید و حضور در بیمارستان سیار و بالگرد امداد و نجات با ارایه خدمات درمانی به مصدومین به آرزوی خود که پزشک شدن بود برسند
خوزنیوز: به همت جمعیت هلال احمر اهواز و یک موسسه خیریه 5 کودک سرطانی توانستند با پوشیدن روپوش سفید و حضور در بیمارستان سیار و بالگرد امداد و نجات با ارایه خدمات درمانی به مصدومین به آرزوی خود که پزشک شدن بود برسند.

آرزوی 5 کودک سرطانی برای پزشک شدن و پرواز برآورده شد

به گزارش خوزنیوز؛ رییس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: با همکاری یک موسسه خیریه مریم امیری 12 ساله، غزاله ابراهیمی 9 ساله و محدثه نجفی ، یونس بگ آن،دالیا بوعذار 6 ساله با حضور در مانور امداد و نجات جاده ای و هوایی و ارایه خدمات درمانی به چهار مصدوم حادثه طعم پزشک بودن را چشیدند و برای یک روز به آرزوی خود رسیدند.

سید فتح اله هاشم نژاد با اشاره به حضور پرشور امدادگران و داوطلبان جمعیت و مردم نوع دوست اهواز در تشریح سناریو مانور اظهار داشت: پس از اعلام وقوع تصادف در جاده ساحلی هر یک از کودکان به عنوان پزشک امدادگر سوار یکی از 5 دستگاه آمبولانس و خودروی نجات شده و به محل تصادف اعزام شدند. در محل حادثه با ارزیابی مصدومین و به کمک امدادگران و داوطلبان جمعیت اقدامات اولیه درمانی را انجام و مصدومین را با آمبولانس به بیمارستان اتوبوسی جمعیت و اورژانس انتقال و با کمک پزشکان مستقر در آنجا اقدامات درمانی را ادامه دادند. نهایتا با توجه به وخامت حال دو نفر از مصدومین فرضی و بعد مسافت آنها را با بالگرد به بیمارستان گلستان انتقال دادند.

آرزوی 5 کودک سرطانی برای پزشک شدن و پرواز برآورده شد

وی ضمن آرزوی سلامتی همه کودکان مبتلا به سرطان هدف از اجرای این مانور را ایجاد لحظه هایی شاد برای این 5 کودک و روحیه بخشی به آنها برای مبارزه با بیماری سختشان بیان و گفت: تسکین آلام بشری و تامین احترام انسانها دو هدف بسیار مهم از اهداف جمعیت می باشد که در این راستا در طی سال نیز با اجرای طرح نوید سلامتی و جمع آوری کمک های مردمی از طریق جشنواره های غذا ، برپای صندوق های جمع آوری و یا واریز وجه به حساب 4797479784 بخشی از هزینه های بیماران  سرطانی و صعب العلاج به آنها پرداخت می شود.که در سال گذشته یک میلیارد و ششصد میلیون ریال از طریق این طرح به بیماران کمک شده است.
:
:
:
آخرین اخبار