تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۲۳۵۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی کودک با کبریت خانه را به آتش کشاند
این حریق باعث خرابی و آسیب به کمد دیواری، دو تخته فرش و بسیاری از وسایل منزل گردید ضمن اینکه قسمت داخلی این ساختمان مسکونی به طور کامل دچار دودگرفتگی شد
خوزنیوز: در حادثه روز جمعه بازی کودک با کبریت خانه را به آتش کشاند.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ روز جمعه رأس ساعت 19:42 دقیقه طی تماس شهروندان خبر وقوع حریق در در منطقه کوی سیاحی اهواز به سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده شد.

آتش نشانان بلادرنگ در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از 3 خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه که طی اعلام کارشناسان آتش نشانی در اثر بازی با کبریت توسط کودک 9 ساله رخ داد خسارات زیادی به بار آمد و این حریق باعث خرابی و آسیب به کمد دیواری،دو تخته فرش و بسیاری از وسایل منزل گردید ضمن اینکه قسمت داخلی این ساختمان مسکونی به طور کامل دچار دودگرفتگی شد.

آتش نشانان در این حادثه با توجه به اینکه حریق بسیار سریع گسترش پیدا کرده بود و ساکنین در تماس با سامانه 125 آتش نشانانی تعلل کرده بودند طی عملیات صورت گرفته ضمن قطع برق و گاز ساختمان موفق شدند با استفاده از تجهیزات تخصصی حریق را اطفاء نمایند و از گسترش حریق به منازل واقع در ساختمان مسکونی جلوگیری بعمل آوردند.

ذغال روشن خسارت به بار آورد

صبح امروز (شنبه) رأس ساعت 05:07 دقیقه طی تماس ساکنین منزلی واقع در منطقه کوی ملت(کوروش) خبر وقوع حریق در قسمت تراس خانه را به اطلاع سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز رساندند.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ آتش نشانان فوراً در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از 3 خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور آتش نشانان و بررسی محل حریق، سریعاً حریق را با استفاده از تجهیزات اطفاء حریق خاموش نمودند.

طی بررسی کارشناسان آتش نشانی علت حریق وجود تکه ذغال های نیمه روشن در جوار کولر دوتکه تشخیص داده شد که باعث بروز خسارت به کولر دوتکه و دودگرفتگی تراس منزل گردید.
:
:
:
آخرین اخبار