تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدالله ویسی و خوزستان، از محبوبیت تا نفرت/ قهرمان از ستاره خالی شد
به گزارش نامه نیوز، عبدالله ویسی در فصلی که گذشت یکی از محبوب ترین چهره های خوزستان بود که توانست تیمی که هرگز در قواره مدعیان نبود را یک فصل کامل در جمع برترین ها قرار دهد و در پایان نیز با شایستگی قهرمان شود.
خیلی ها منتظر افول استقلال خوزستان بودند اما این تیم با نفراتی که کم کم ستاره شدند، قدرت را خود را تا پایان فصل حفظ کرد اما حالا آنهایی که منتظر افول این تیم بودند، می توانند در فصل بعد منتظر این اتفاق باشند.

همان اواخر لیگ مشخص شد که ویسی ماندنی نیست و مذاکراتی با سپاهان داشت که به توافق انجامید تا مهم ترین ستاره آبی های خوزستان این تیم را ترک کند.

ویسی که رفت نوبت به دیگر ستاره ها رسید که یا خبر عقد قراردادشان با دیگر تیم ها منتشر شود یا از مذاکرات شان برای ترک استقلال صحبت شود و آخرین مورد هم کولیبالی ستاره آبی ها در خط دفاعی بود که به ویسی در اصفهان پیوست.

استقلال خوزستان یکی پس از دیگری ستاره هایش را از دست می دهد، خسوس گلر توانمندش به گسترش فولاد پیوست، ویسی و کولیبالی به اصفهان رفتند و محمد طیبی کاپیتان این تیم نیز فعلا بین دوراهی سپاهان و استقلال مانده است.

با ادامه این روند می توان از حالا افول قهرمان لیگ را پیش بینی کرد. سپاهان که قهرمان شد فصل بعد را به کلی از دست داد آن هم در حالی که خیلی از ستاره هایش را حفظ کرد اما مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار استقلال خوزستان است.

هواداران این تیم و خیلی از فوتبالدوستان خوزستانی اما همه چیز را از چشم ویسی می بینند. می گویند به خاطر پول بیشتر تیمش را رها کرده و باعث شده ستاره های تیم نیز یکی یکی بروند. ویسی مرز محبوبیت و نفرت را در فاصله کوتاهی طی کرد. قضاوت هم کار سختی است. از یک سو این توقع می رفت که بماند و راهی که آغاز کرده را با تیم خوبش ادامه دهد و از سوی دیگر نمی توان به او خرده گرفت چراکه اوضاع مالی خوزستانی ها به اندازه سایر تیم ها خوب نیست.
:
:
:
آخرین اخبار