تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۶۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیأت شطرنج خوزستان:
خرمشهر با برگزاری مسابقات شطرنج با حضور بیش از 102 نفر رکورد زد
به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر مسابقات استانی شطرنج در این شهر برگزار شد که خرمشهر با میزبانی بیش از 102 نفر از شطرنج بازان رکورد زد
رئیس هیات شطرنج استان خوزستان گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر مسابقات استانی شطرنج در این شهر برگزار شد که خرمشهر با میزبانی بیش از 102 نفر از شطرنج بازان رکورد زد.

عبدالامیر خطیب‌زاده امروز اظهار کرد: به مناسبت فتح و سالروز آزاد سازی خرمشهر مسابقات آزاد شطرنج در سطح استانی در این شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: سطح این دوره از مسابقات از لحاظ کمیت و کیفیت بسیار بالا بود، به طوری که بهترین بازیکنان استان در این دوره حضور پیدا کردند.

رئیس هیات شطرنج خوزستان گفت: آمار شرکت کنندگان در این دور از مسابقات 102 نفر بود که یک رکورد به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه خرمشهر میزبان خوب و لایقی است، خاطر نشان کرد: امیدواریم اینگونه مسابقات تدام پیدا کند تا سال‌های خوبی را برای شطرنج استان داشته باشیم.

خطیب‌زاده عنوان کرد: نفرات برتر در این دوره از مسابقات ریتینگ بین‌المللی می‌شوند و به طور مستقیم با ریتینگ جهانی شطرنج مرتبط می‌شوند که این امر خوب و پسندیده است.

وی از میزبانی شطرنج در خوزستان خبر داد و گفت: با جلسات و تمهیدات صورت گرفته توسط فدراسیون شطرنج در تهران، خوشبختانه دو میزبانی در رده‌های سنی 18 و 16 سال در اختیار خوزستان داده شد که امیدواریم سال خوبی در عرصه شطرنج داشته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار