تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای نخستین بار در کشور؛
استانداردهای ایزو در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان مستقر می شوند
مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: برای نخستین بار است که روابط عمومی یک سازمان با جدیدترین متدها ارزیابی و ممیزی شد و در نهایت سازمان آب و برق خوزستان موفق شد که امتياز کامل را برای کسب ایزوها دريافت کند.
استاندارهای ایزو در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان مستقر می شوند
خوزنیوز: مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:  رضا عليجاني ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان و همچنین طراحی استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و رضایت مشتری ایزو 10004 در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای نخستین بار در کشور اظهار كرد: عملیات اجرایی طراحی استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و رضایت مشتری ایزو 10004 در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای نخستین بار در کشور، از تاریخ 20 بهمن 94 آغاز و تا اکنون ادامه دارد.

وي افزود: امروز ممیزی نهایی برگزار شد و گواهی آن همزمان در دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان که 16 خرداد برگزار می شود به سازمان اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان تصريح كرد:‌ برای نخستین بار است که روابط عمومی یک سازمان با جدیدترین متدها ارزیابی و ممیزی شد و در نهایت سازمان آب و برق خوزستان موفق شد که امتياز کامل را برای کسب ایزوها دريافت کند.

عليجاني در ارتباط با دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان گفت: در اين جشنواره چهار رویکرد ارزیابی، انگیزش، آموزش و ارتقا مدنظر قرار گرفت.

وي ادامه داد: دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان در دو بخش شرکت های بهره برداری و زهکشی و همچنین سد و نیروگاه های خوزستان 16 خرداد 95 برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان تأكيد كرد: حتی نسبت به گرفتن مشاور و اعزام آن به کل روابط عمومی های سازمان در سطح استان اقدام کردیم تا توانمندی ها و ضعف هاي آنها را بررسی و به روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اعلام کنند.

عليجاني عنوان كرد: ‌برگزاری چنین جشنواره هایی باعث می شود که سازمان مربوطه ارتقا پيدا كند چون اعتقاد داريم كه اگر روابط عمومی دچار سکته و سکون بشود به تبع سازمان مربوطه اش دچار رخوت و سکون خواهد شد.

وي خبر داد: ‌برای دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان یک ابتکار و نوآوری جدید طراحی شد و آن ارزیابی حضوری هیئت داوران در شرکت ها بود که علاوه بر بررسی عملکرد، یک جلسه آموزش و ارتقا هم برگزار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اضافه كرد: مدتي قبل در جشنواره روابط عمومی های برتر کشور، روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان از سوی وزارت نیرو به طور ویژه روابط عمومی برتر شد.

عليجاني خبر داد: در دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان، از تنی چند از پیشکسوتان و بازنشستگان روابط عمومی و همچنین مدیران قدیمی روابط عمومی سازمان تقدیر و تشکر خواهد شد.

وي بيان كرد: اسکویی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مدیریت منابع آب ایران ، مقدم معاون مدیر روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو، شفق مشاور وزیر نیرو و همچنين انتظامی معاون وزیر ارشاد  از جمله مهمانان دومین جشنواره خواهند بود.
:
:
:
آخرین اخبار