تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظهر امروز؛
برگزاری سمینار گسترش تجارت‌خوزستان و شرکت‌نورینکو چین
سمینار توسعه و گسترش تجارت بین استان خوزستان و شرکت بین‌المللی نورینکو چین با حضور مسئولان استانی در اهواز برگزار شد
سمینار توسعه و گسترش تجارت بین استان خوزستان و شرکت بین‌المللی نورینکو چین با حضور مسئولان استانی در اهواز برگزار شد.

سمینار توسعه و گسترش تجارت بین استان خوزستان و شرکت بین‌المللی نورینکو چین با حضور معاون عمرانی و معاون امور اقتصادی استانداری، مسئولان استانی و مدیران دستگاه‌های استان ظهر امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست مطرح شدن ظرفیت‌ها و معرفی شرکت نورینکو به مدیران دستگاه‌های استان و بیان نقطه نظرات، انتظارات و نیازهای دستگاه‌ها از این شرکت بین‌المللی است.

احمد سیاحی با بیان اینکه در رابطه با شرکت نورینکو به‌دنبال ایجاد ظرفیت‌های قابل قبول در استان خوزستان هستیم تصریح کرد: ضرورت حل قطعی قطار شهری اهواز که به صورت EPCF، طراحی، تأمین قطعات، اجرا و تأمین منابع مالی باشد، می‌تواند در ورود شرکت نورینکو به خوزستان تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر 6 تفاهم‌نامه بین شرکت آب و فاضلاب اهواز و شرکت بین‌المللی نورینکو منعقد شده است که می‌توانیم در تمامی شهرستان‌های استان خوزستان همکاری جدی در این زمینه داشته باشیم.

سیاحی زمینه‌های همکاری با شرکت نورینکو را مترو، حمل و نقل ریلی و جاده‌ای، پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع، کشاورزی و شیلات عنوان کرد و گفت: فرودگاه جدید اهواز، خط ریل خرمشهر - بندر امام خمینی ـ شادگان، خط ریل اهواز ـ رامهرمز ـ شهرکرد ـ اصفهان، زیرساخت‌های تولید برق، آزادراه اهواز ـ اندیمشک، توسعه و گسترش نمایشگاه بین‌المللی اهواز و قطار شهری اهواز از پروژه‌های در اولویت هستند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان بیان داشت: 250 فرصت سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی نیز مشخص شده است.

سیاحی در پایان جلسه اظهار کرد: قابلیت‌های شرکت نورینکو با نیازهای استان خوزستان تطابق دارد و در حوزه‌های مختلف بایستی جلساتی صورت گیرد که مدیریت و هماهنگی آن به مهرداد نیکو معاون امور اقتصادی استانداری محول می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار