تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده پلیس راه استان خوزستان خبر داد:
ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور اهواز ـ خرمشهر
فرمانده پلیس راه استان خوزستان از ممنوعیت تردد تمام وسایل نقلیه سنگین فردا در محور اهواز - خرمشهر به دلیل برگزاری فینال جام حذفی خبر داد
فرمانده پلیس راه استان خوزستان از ممنوعیت تردد تمام وسایل نقلیه سنگین فردا در محور اهواز - خرمشهر به دلیل برگزاری فینال جام حذفی خبر داد.

رضا دولتشاهی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور سهولت تردد خودروها در مسیر اهواز - خرمشهر به ویژه برای علاقه‌مندان به فوتبال، طرح ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در این محور به مورد اجرا گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تردد بالای خودروهای سنگین در این محور بنا بر این شد که تردد خودروهای سنگین فردا متوقف شود و اینگونه خودروها از مسیر آبادان - اهواز حرکت کنند.

فرمانده پلیس راه استان خوزستان ادامه داد: طبق این تصمیم تردد هرگونه کامیون و تریلر در محور‌های برون شهری منتهی به خرمشهر فردا از ساعت 12 ظهر تا 24 همان روز در محور اهواز - خرمشهر ممنوع است.

دولتشاهی اضافه کرد: این تصمیم تنها برای کاهش حوادث احتمالی رانندگی و سهولت تردد مردم برای مشاهده بازی حساس فینال جام حذفی گرفته شده است.

فینال جام حذفی فوتبال ایران جام آزادسازی خرمشهر بین دو تیم فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان فردا از ساعت 21 در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار