تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک:
دستگیری فروشندگان غیرمجاز اشیا تاریخی در اندیمشک
با فروشندگان اشیا تاریخی و فرهنگی در اندیمشک برخورد شد و قاچاقچیان توزیع این محصولات در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: با فروشندگان اشیا تاریخی و فرهنگی در اندیمشک برخورد شد و قاچاقچیان توزیع این محصولات در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

محمد صادق جعفری چگنی اظهار داشت: از ابتدای امسال توجه به رشد امنیت و کاهش زمینه اعمال مجرمانه اولویت نخست دستگاه قضایی شهرستان اندیمشک قرار گرفته است.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری نیروی انتظامی خدمات گسترده‌ای در بخش توزیع مواد مخدر و دیگر عناوین مجرمانه سطح شهرستان اجرا و موجبات رضایت مندی شهروندان فراهم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک عنوان کرد: به همین جهت با فروشندگان اشیا تاریخی و فرهنگی در اندیمشک برخورد شد و قاچاقچیان توزیع این محصولات در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

وی گفت: با اجرای این طرح فروشندگان و توزیع کنندگان آثار تاریخی و فرهنگی در اندیمشک شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

جعفری چگنی بیان کرد: حجم و ارزش ریالی آثار کشف شده از قاچاقچیان آثار تاریخی با اجرای این طرح در شهرستان بیش از 10 میلیارد ریال تعیین شده است.

وی افزود: این اشیا تاریخی در یک دستگاه خودرو جا سازی شده بود و قبل از توزیع در استان و در مسیرهای ارتباطی این خوزستان و شهرستان اندیمشک دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اظهار کرد: این اشیا مربوط به دوره ایلامی‌ها بوده‌اند و از لحاظ فرهنگی و تاریخی دارای غنای منحصر به فردی هستند.

وی گفت: هر گونه خرید و فروش اشیا تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و با متخلفان طبق مواد قانون مجازات اسلامی و با جدیت برخورد خواهد شد و متخلفان طبق مواد قانونی تحت پیگرد دستگاه قضایی قرار خواهند گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار