تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان تأکید کرد:
ضرورت شناسایی و جمع‌آوری معتادان پرخطر در شادگان
معاون فرماندار شادگان بر ضرورت شناسایی و جمع‌آوری معتادان پرخطر و توزیع‌کنندگان مواد مخدر تأکید کرد
معاون فرماندار شادگان بر ضرورت شناسایی و جمع‌آوری معتادان پرخطر و توزیع‌کنندگان مواد مخدر تأکید کرد.

نعمت اله آلبوغبیش در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: ارتقاء امنیت اجتماعی مستلزم شناسایی توزیع‌کنندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان پرخطر است.

وی از شناسایی مناطق آلوده شهرستان خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در زمینه پیشگیری و آگاه‌سازی به‌ویژه در مناطق مورد نظر آغاز و به‌منظور سالم‌سازی و پاک‌سازی مناطق آلوده برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی، آموزش و پیشگیری در کاهش اعتیاد، بر لزوم مشارکت همه‌جانبه مردم، سازمان‌ها، نهادها و انجمن‌های مردمی در این راستا تأکید کرد و یادآور شد اعتیاد انگیزه اصلی ارتکاب جرائم بوده و ایجاد جامعه سالم و بدون اعتیاد تنها با اراده آحاد جامعه و همکاری و مشارکت همگانی و اقدام جدی مسئولان محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان شادگان از لحاظ اعتیاد در سطح استان از وضعیت مناسبی برخوردار است و تعداد 2 مرکز درمانی سرپایی، 3 کمپ ترک اعتیاد و 8 انجمن مردم‌نهاد در این راستا مشغول فعالیت هستند که معتاد، ولگرد و کارتن‌خواب در این شهرستان وجود ندارد.

معاون فرماندار شادگان در پایان گفت: با توجه به اینکه معتادان پرخطر تعداد اندک آنها نیز می‌تواند خطرساز و حادثه‌آفرین باشد متولیان امور مکلف‌اند در صورت مشاهده و شناسایی نسبت به جمع‌آوری و هدایت به مراکز ترک اعتیاد و درمان اقدام سریع را انجام دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار