تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از سال‌ها چشم‌انتظاری
شیر‌زن خرمشهری به فرزندان شهیدش پیوست‌
مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید‌حسین و جاویدالاثر سید‌احمد نعمت‌زاده پس از سال‌ها دوری به فرزندان شهیدش پیوست
مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید‌حسین و جاویدالاثر سید‌احمد نعمت‌زاده پس از سال‌ها دوری به فرزندان شهیدش پیوست.

بی بی سیده فاطمه جزایری، مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده دارفانی را وداع گفت و در بهشت میهمان فرزندان شهیدش شد.

این بانوی مومنه که سه فرزند خود را در راه اسلام فدا کرده بود از مهرماه سال 1359 چشم انتظار بازگشت فرزند شهیدش سید احمد بود که در روزهای مقاومت خرمشهر جاویدالاثر شد.

بی بی سیده فاطمه جزایری، مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده در سال 1302 در شوشتر دیده به جهان گشود و امروز شنبه هشتم خرداد ماه سال 1395 هجری خورشیدی در سن 93 سالگی به دیار باقی شتافت.

سید محمد جزایری، برادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار کرد: مرحومه مادر یک ماه آخر عمر خود را در اصفهان سپری کرد و در همان جا دار فانی دعوت حق را لبیک گفت.

وی افزود: پیکر پاک و مطهر مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده به خوزستان منتقل خواهد شد و در اینجا آرام می‌گیرد.

برادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده در ادامه بیان کرد: مادر بنده زن عمو شهیدان جهان آرا نیز است و سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا، فرمانده سپاه خرمشهر نیز در دامان ایشان پرورش یافت زیرا در آن زمان با هم در یک خانه زندگی می‌کردند.

جزایری گفت: در حال برنامه‌ریزی برای تشییع باشکوه پیکر مطهر مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده هستیم که برنامه‌های تشییع و بزرگداشت این بانوی مومنه به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

شهید سید احمد نعمت‌زاده که در روزهای مقاومت خرمشهر در مهرماه سال 1359 هجری خورشیدی شهید و جاویدالاثر شد، شهید سید علی‌اکبر نعمت‌زاده که در عملیات بیت‌المقدس و آزاداسازی خرمشهر در سال 1361 به شهادت رسید و شهید سید حسین نعمت‌زاده نیز در سال 1361 در تپه دوقلوی کربلای فکه شربت شهادت نوشید.

مرحوم سید کاظم نعمت‌زاده یکی دیگر از برادران شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده است که در روزهای مقاومت خرمشهر حضوری چشمگیر داشت نیز در سال 1383 در حالی که برای نماز مغرب خود را آماده می‌کرد در شبستان مسجد جامع خرمشهر همان‌جایی که در آن آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان می‌داد دعوت حق را لبیک گفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار