تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو بنیاد ملی نخبگان:
بالاترین آمار فرار مغزها را استان خوزستان به خود اختصاص داده است
پژوهشگر نخبه خرمشهری که مقاله وی با موضوع مدیریت رسانه بین 400 مقاله علمی بین‌المللی، مقاله برتر کنفرانس بین‌المللی مدیریت نوین در افق 1404 شناخته شد، گفت: بالاترین آمار فرار مغزها را خوزستان به خود اختصاص داده است
پژوهشگر نخبه خرمشهری که مقاله وی با موضوع مدیریت رسانه بین 400 مقاله علمی بین‌المللی، مقاله برتر کنفرانس بین‌المللی مدیریت نوین در افق 1404 شناخته شد، گفت: بالاترین آمار فرار مغزها را خوزستان به خود اختصاص داده است.

احمدرضا سعیدزاده پژوهشگر نخبه خرمشهری با ارائه مقاله‌ای با محوریت مدیریت رسانه در افق 1404 موفق به کسب رتبه برتر در میان بیش از 400 مقاله علمی شد که بر اساس اعلام دبیرخانه کنفرانس مقالات برتر در مجلات ISI و ISC چاپ می‌شوند.

این پژوهشگر نخبه خرمشهری با اعلام این خبر اظهار کرد: اهمیت ظرفیت بالای رسانه‌ها در فضای جامعه کنونی سبب شد تا برای تهیه یک مقاله علمی با محوریت مدیریت رسانه در افق 1404  اقدام کنم.

وی افزود: خوشبختانه این مقاله جزو مقالات برتر کنفرانس بین‌المللی مدیریت در افق 1404 شناخته و دو گواهینامه معتبر ملی و بین‌المللی به اینجانب اعطا شد که این عنوان را به خانواده شهدای مدافع حرم خرمشهر تقدیم می‌کنم.

سعیدزاده عنوان کرد: به‌عنوان یک دانشجو و پژوهشگر از مسئولان آموزشی شهرستان به‌ویژه منطقه آزاد اروند که دائماً شعار توسعه اجتماعی را مطرح می‌کنند انتظار داریم با حمایت از طرح‌های علمی پژوهشی نخبگان بومی، مانع مغفول ماندن این ظرفیت‌های مهم و بروز پدیده فرار مغزها بشوند چراکه بالاترین آمار فرار مغزها را استان خوزستان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: موضوع مطالعه یک امر تشویقی و نسبی است اگر سازمان‌هایی مانند شهرداری، منطقه آزاد اروند و سایر دستگاه‌های حمایتی بتوانند نمایشگاه‌های کتاب‌خوانی باکیفیت همچنین برنامه‌های تقدیر و تشویق از پژوهشگران بومی برگزار کنند حرکت خودجوش پژوهشی در شهروندان خرمشهری ایجاد می‌شود.

سعیدزاده فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد جامعه‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشجوی دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب قم همچنین عضو بنیاد ملی نخبگان و عضو پژوهشگر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
خوشبختانه در استان ما نیازی به مغز نیست فقط ارتباط داشته باشی در هر پستی که بخواهی انتصاب می شوی. حداقل این فرار رفتن به مناطق خوش آب و هوا و دوری از بیماری های ریوی است
:
:
:
آخرین اخبار