تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۶۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید منصور کتانباف از پروژه های شهرداری شوشتر
شهردار شوشتر به همراه چند تن از اعضای شورای شهر و مهندس کتانباف، شهردار سابق اهواز و مشاور فعلی شهردار تهران، از پروژه بازارچه محله ای فرهنگ شهر بازدید کردند
خوزنیوز: احداث بازارچه محله ای تمرکز زدایی و سهولت ارائه خدمات به شهروندان را در پی خواهد داشت.

به گزارش خوزنیوز؛ شهردار شوشتر به همراه چند تن از اعضای شورای شهر و مهندس کتانباف، شهردار سابق اهواز و مشاور فعلی شهردار تهران، از پروژه بازارچه محله ای فرهنگ شهر بازدید کردند.

در این بازدید مهراب فلسفی زاده بابیان اینکه احداث 3 بازارچه محله ای دیگر در مناطق مختلف شوشتر در دستور کار قرار دارد، گفت: هدف از احداث این بازارچه ها تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر، سهولت دسترسی شهروندان ساکن مناطق فرهنگ شهر و کوی نیرو و 250 واحدی به خدمات روزمره، کاهش مراجعات و کاهش حجم و بار ترافیکی مرکز شهر و همچنین ساماندهی وانت بارهای دوره گرد است.


 وی افزود: بازارچه فرهنگ شهر که تا دوماه دیگر به بهره برداری می رسد؛ با زیربنای 1800 متر، 3500 متر محوطه سازی و 34 غرفه با استفاده از سازه سبک، با 40 درصد پیشرفت فیزیکی توسط شهرداری شوشتر در حال انجام می باشد.

شهردار شوشتر همچنین گفت: این بازارچه با کاربری های چندگانه برای نگه داری و فروش میوه و تره بار، لبنیات، مرغ، ماهی و گوشت، نانوایی، سوپرمارکت در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. علاوه بر این، بازارچه مذکور به سیستم سرمایشی، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز و نورپردازی، پارک کودکان و محوطه سازی زیبا و آبنما مجهز خواهد شد و بطورکلی به محیطی جاذب برای شهروندان تبدیل می شود. علاوه بر مزیت های ذکر شده، این پروژه باعث ایجاد اشتغال نیز خواهد شد.

فلسفی زاده با اشاره به پیگیری های بعمل آمده و تهیه طرح توجیه اقتصادی جهت تسهیلات وام قرض الحسنه 20 میلیارد ریالی درآمدزائی شهرداری از طریق وزارت کشور اعلام کرد: خوشبختانه طرح مذکور تصویب و بخشی از آن از طریق بانک عامل تخصیص که بزودی احداث 2 پروژه دیگر در سایر مناطق شروع خواهد شد.

وی در پایان گفت: واگذاری غرفه های بازارچه فرهنگ شهر از طریق مزایده عمومی از هفته آینده آغاز خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار