تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشرفت 90 درصدی احداث ساختمان شهرداری شوشتر
شهردار شوشتر از پیشرفت 90 درصدی احداث ساختمان شهرداری شوشتر خبر داد
پیشرفت 90 درصدی احداث ساختمان شهرداری شوشترخوزنیوز: شهردار شوشتر از پیشرفت 90 درصدی احداث ساختمان شهرداری شوشتر خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ مهراب فلسفی زاده با بیان اینکه ساختمان فعلی شهرداری مربوط به سال 1307 یعنی دوره بلدیه بوده؛ گفت: وضعیت کنونی ساختمان شهرداری شوشتر برای ارائه خدمات، در خور شان شهروندان نیست و برای کارکنان نیز شرایط مناسبی ندارد. لذا راه اندازی این ساختمان از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: ساختمان جدید شهرداری شوشتر با زیربنای 1450 متر مربع در یک طبقه بصورت اسکلت آجری و تامین دیوارهای نسبی و 3000 مترمربع محوطه سازی به منظور متمرکز نمودن واحدهای مختلف اداری و ستادی شهرداری و سامان بخشی واحدهای پراکنده، با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال تکمیل است.

فلسفی زاده با اشاره به اینکه سالن مرکزی جهت راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی از مزیت های این مجموعه است؛ اذعان داشت: در بنای جدید کلیه خدمات شهرداری بصورت مکانیزه ارائه خواهد شد. علاوه بر این، سردرب ورودی این بنا با استفاده از معماری بومی و مصالح سنتی طراحی شده و احداث آبنما در محوطه ساختمان در حال اجرا است که ان شاالله ظرف 45 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.
:
:
:
آخرین اخبار