تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۶۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیرشلال: باید وزنه‌برداری را کنار بگذارم
تصمیم گرفتم در جام فجر شرکت نکنم زیرا تزریق دوم در کمرم خطرناک است و با توجه به وضعیتم فکر کنم کلا وزنه‌برداری را کنار بگذارم
نصیرشلال: باید وزنه‌برداری را کنار بگذارمنایب‌قهرمان خوزستانی المپیک لندن گفت: تصمیم گرفتم در جام فجر شرکت نکنم زیرا تزریق دوم در کمرم خطرناک است و با توجه به وضعیتم فکر کنم کلا وزنه‌برداری را کنار بگذارم.

نواب نصیرشلال درباره‌ی آخرین وضعیت آسیب دیدگی‌اش بیان کرد: با چند پزشک مشورت کردم، وضعیتم به گونه‌ای است که اگر تزریق دوم را در کمرم انجام دهم خطرناک است، بنابراین تصمیم بر این شد فعلا تمرین نداشته باشم و در جام فجر شرکت نکنم؛ از آنجا که جام فجر دومین گزینشی من محسوب می‌شد بنابراین المپیک را نیز از دست دادم.

او ادامه داد: من با انگیزه بودم و تمرینات خوبی را در خانه انجام داده بودم، وقتی به اردوی تیم‌ملی هم آمدم دو سه هفته اول شرایطم خوب بود اما با بدشانسی روبه‌رو شدم و آسیب دیدگی قدیمی اوت کرد. تزریق هم که انجام دادم، یک مقدار جواب داد اما بعد درد کمرم دوباره شروع شد. تزریق دوم هم به گفته پزشک، خطرناک است.

نصیرشلال در پاسخ به این پرسش که ممکن است این آسیب دیدگی به گونه‌ای باشد که اجازه ندهد وزنه‌برداری را به طور حرفه‌ای دنبال کنید؟ تصریح کرد: فکر کنم باید وزنه‌برداری را کلا کنار بگذارم. ممکن است نیاز به عمل جراحی هم باشد، در آن صورت نیز باز هم نمی‌توانم به وزنه‌برداری برگردم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌که آیا نمی‌توانست خیلی زودتر از این، آسیب‌دیدگی خود را مداوا کند تا تشدید نشود؟ گفت: اوایل که درد کمرم شروع شده بود، فکر نمی‌کردم به این شدت باشد، یک مقدار تمریناتم را کمتر کردم. با وجود این‌که رعایت کردم اما نیاز به عمل جراحی داشتم. آسیب‌دیدگی‌ام را خوب تشخیص دادم و پیگیری هم کردم اما چون مجبور بودم به خاطر مسابقات جام فجر فشار بیاورم، نمی‌توانستم بیشتر از این رعایت کنم. شاید اگر از اول تمرین نمی‌کردم، این طور نمی‌شد اما خودم خواستم تمرین کنم و برای جام فجر آماده شوم.

نایب‌قهرمان المپیک لندن در مورد این‌که به دلیل آسیب دیدگی مجبور است وزنه‌برداری را کنار بگذارد، بیان کرد: کاری نمی‌توانم انجام دهم، ان‌شاالله در زمینه‌های دیگر موفق شوم. من با وزنه‌برداری آمیخته شدم و در زمینه‌های دیگر مشغول به کار می‌شوم؛ مانند مربیگری، زیرا به آن علاقه دارم.

نصیرشلال با اشاره به کسب مدال المپیک لندن، تصریح کرد: حسرت مدال المپیک را ندارم اما دوست داشتم در یک وضعیت خوب، دوباره به المپیک بروم و نتیجه بگیرم اما شرایط این اجازه را به من نداد.

او با اشاره به این‌که تمرینات فیزیوتراپی خود را دنبال خواهد کرد، گفت: تمرینات فیزیوتراپی را تا جایی ادامه می‌دهم که در زندگی معمولی خود به مشکل بر نخورم. از طرفی باید تمرینات سبک را نیز داشته باشم، مخصوصا بعد از کنار گذاشتن وزنه‌برداری؛ زیرا بعد از سال‌ها ورزش کردن اگر بخواهم آن را یک‌باره کنار بگذارم، سیستم بدنی‌ام به هم می‌ریزد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار