تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
10 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در نیمه راه خوزستان توقیف شد
علیرضا دلیری ن اظهار کرد: دو قاچاقچی مواد مخدر با جاسازی مواد مخدر در یک خودرو قصد انتقال آن از استان آذربایجان غربی به استان خوزستان را داشتند.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: 10 کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

  علیرضا دلیری د اظهار کرد: دو قاچاقچی مواد مخدر با جاسازی مواد مخدر در یک خودرو قصد انتقال آن از استان آذربایجان غربی به استان خوزستان را داشتند.

وی عنوان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد در حالی این دو مجرم سابقه‏‌دار را دستگیر کرد که مشغول تعمیر خودروی خود در یکی از تعمیرگاه‎های سطح شهر بودند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: با دستگیری این دو مجرم سابقه‎دار اعترافاتی از آنها مبنی بر سابقه فعالیت در حوزه مواد مخدر گرفته شده است.

دلیری ادامه داد: کشف 10 کیلوگرم ماده مخدر شیشه و دستگیری دو مجرم سابقه‎دار در قالب همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد و استان آذربایجان غربی محقق شده است.

وی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد در کنار توجه به کشف باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر دستگیری خرده‎فروشان مواد مخدر را نیز در برنامه دارد.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار کرد: اجرای سیاست آموزشی در مراکز هدف و البته مورد توجه جوانان یکی از اهداف پلیس در مبارزه با مواد مخدر است.

دلیری تاکید کرد: همچنین دستگیری خرده‎فروشان مواد مخدر در محله‎های مختلف شهر از دیگر برنامه‎ها و اصول کاری پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

وی با تحسین برانگیز خواندن فعالیت‎های پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجرد ادامه داد: پس از دستگیری موتورسواران توزیع‌کننده مواد مخدر، پلیس فعالیت کاری خود را حول محور دستگیری مهره‎های اصلی فروش مواد مخدر متمرکز می‎کند.

فرمانده انتظامی بروجرد اعمال قوانین سختگیرانه‎تر در حوزه مبارزه با مواد مخدر را ضروری خواند و افزود: البته نیروی انتظامی در حوزه وظایف خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کند.

دلیری در بخش دیگری از سخنان خود از جمع‎آوری و انتقال معتادان خیابانی سطح شهر به یک کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

وی همکاری فرمانداری بروجرد را در تحقق این مهم در خور توجه خواند و اظهار کرد: معتادان خیابانی دیگر به جای انتقال به مرکز استان در شهرستان بروجرد نگهداری می‎شوند.

وی تاکید کرد: بازخورد و نتیجه این اقدام در مقایسه با انتقال معتادان به مرکز استان آن هم با حذف برخی دوباره کاری‎ها قابل قبول و نتیجه بخش‎تر است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار