تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعطای تندیس روابط عمومی برتر استان به سازمان آب و برق خوزستان
روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان خوزستان با عنوان "سلام" از سوی هیئت داوران به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و تقدیر شد
روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان خوزستان با عنوان "سلام" از سوی هیئت داوران به عنوان روابط عمومی برتر معرفی و تقدیر شد.

اعطای تندیس روابط عمومی برتر استان به سازمان آب و برق خوزستان

در این جشنواره با ارائه لوح تقدیر و تندیس ویژه از تلاش های رضا علیجانی مدیر روابط عمومی این سازمان به دلیل فعالیت های چشمگیر در بخش اقدامات فرهنگی – اجتماعی قدردانی شد.

در این لوح تقدیر که به امضای رئیس دانشکده علوم ارتباطات و رسانه تهران و همچنین استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خوزستان رسیده، آمده است: ارزیابی عملکرد روابط عمومی های خوزستان، نشان از حرکتی سازمان یافته و مدون دارد که به منظور آگاهی از عملکرد و نقش تاثیرگذار این نهاد ارتباطی در سطح جامعه است.

معرفی برترین های عرصه روابط عمومی کلیه ادارات و سازمان های دولتی با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان خوزستان، بر اساس ارزیابی و نظر هیئت داوران یکشنبه 9 خرداد ماه در تالار امام رضا(ع) در شهرک نفت اهواز صورت گرفت.

پیش از این نیز اطلاع رسانی مناسب روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان از سیلاب فروردین ماه، از سوی وزارت نیرو مورد تقدیر قرار گرفته بود.
:
:
:
آخرین اخبار