تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارقانی با پوشش رفتگر در اندیمشک
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از دستگیری دو سارق سابقه دار که با پوشش رفتگر شهرداری اقدام به سرقت می کردند در این شهرستان خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از دستگیری دو سارق سابقه دار که با پوشش رفتگر شهرداری اقدام به سرقت می کردند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر کروندی اظهار کرد: در پی گزارشات مردمی در خصوص حضور رفتگران مشکوک  شهرداری در محلات و کوچه ها بدون روپوش مخصوص کارگران شهرداری و با لباس شخصی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی لازم و همچنین رصد دقیق موضوع ماموران پلیس اندیمشک متوجه حضور دو سارق سابقه دار با شگرد جدیدی تحت عنوان رفتگران شهرداری شدند که در کوچه ها و محلات خلوت و کم تردد مراجعه و با رصد تردد اهالی محله در فرصت مناسب اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک تصریح کرد: با هماهنگی قضایی، سارقان سابقه دار توسط ماموران پلیس اندیمشک دستگیر و در تحقیقات فنی و پلیسی به بزه خود اعتراف و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

کروندی خواستار شد: از همه شهروندان درخواست دارم تا در مواجهه با افرادی که تحت هر عنوانی به درب منازل و مغازه ها مراجعه می کنند هوشیار بوده و حتما کارت شناسایی معتبر آنان را رؤیت و از ورود افراد غریبه و ناشناس به داخل محیط خانه و محل کار جلوگیری کنند. همچنین هر گونه فعالیت مشکوک  و درخواست های غیر معمول افراد غریبه را بلافاصله به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
آفرین به این دقت.بایدتمام مردم خودشون شمه پلیسی داشته باشن.اینطوری راحت تر جلوی مشکلات گرفته میشه
:
:
:
آخرین اخبار