تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق اصناف دزفول خواستار شد:
برخورد جدی‌ با فروشگاه‌های غيرمجاز عرضه سموم کشاورزی
برخلاف گذشته باید شاهد برخورد جدی‌تری در راستای پلمپ فروشگاه‌های غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی دزفول از سوی نهادهای قانونی شهرستان باشیم
رئیس اتاق اصناف دزفول گفت: برخلاف گذشته باید شاهد برخورد جدی‌تری در راستای پلمپ فروشگاه‌های غیرمجاز عرضه سموم کشاورزی دزفول از سوی نهادهای قانونی شهرستان باشیم.

محمد کاظم خدایی‌نژاد روز یکشنبه در کار گروه آرد و نان شهرستان دزفول اظهار کرد: فهرست حدود ۱۷۰ واحد غیرمجاز عرضه سموم را برای پلمپ به اداره اماکن شهرستان ارائه دادیم اما متاسفانه اقدامات لازم در این زمینه صورت نگرفت.

وی افزود: اکنون انتظار داریم تا فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان به شکل جدی تری در این بحث ورود کنند تا بحث فروشگاه های عرضه سموم دزفول سروسامان پیدا کنند.

رئیس اتاق اصناف دزفول با بیان اینکه عمدتاً این واحدهای غيرمجاز عرضه سموم در روستاها و شهرهای اقماری دزفول هستند، گفت: درحال حاضر به این موضوع ورود کرده ایم و تک تک این مغازه‌ها را از نظر موارد بهداشتی و پروانه بازرسی کرده ایم.

خدایی نژاد با بیان اینکه در صورت عدم توجه به این مشکل باید شاهد تبعات منفی بسیار زیادی در این زمینه باشیم خواستار همکاری و برخورد نهادهای قانونی شهرستان با متخلفان عرضه سموم غیر مجاز شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار