تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک:
احداث سرای سالمندان اندیمشک با مشارکت خیران
با هدف ترویج و پاسداشت امر خیر و پاسداشت مقام سالمندان در جامعه، سرای سالمند در اندیمشک توسط جمعیت هلال احمر ساخته می‌شود
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: با هدف ترویج و پاسداشت امر خیر و پاسداشت مقام سالمندان در جامعه، سرای سالمند در اندیمشک توسط جمعیت هلال احمر ساخته می‌شود.

علی قلاوند اظهار داشت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان اجرای همای رحمت در اندیمشک، توسط جمعیت هلال احمر شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با اجرای این طرح، ضمن شناسایی اقشار آسیب‌پذیر از خدمات و اقدامات خیر برای جلب مشارکت عمومی نیازمندان استفاده می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: با اجرای طرح همای رحمت، سالمندان، نیازمندان و افراد کم بضاعت، زنان سرپرست خانوار و بیماران از خدمات حمایتی جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: هم چنین با هدف ترویج امر خیر و پاسداشت مقام سالمندان جامعه، ساخت سرای سالمندان در اندیمشک و توسط جمعیت هلال احمر شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

قلاوند بیان کرد: برای اجرای این طرح یک خیر زمینی به ارزش 2 میلیارد ریال در اختیار جمعیت هلال احمر اندیمشک برای ساخت سرای سالمندان قرار داده است.

وی گفت: با اختصاص این زمین، مرکز رفاهی و خدماتی سالمندان در اندیمشک و متناسب با نیاز اقشار مختلف اجتماعی ساخته و به بهره برداری می‌رسد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک اظهار کرد: این اولین سرای سالمندان اندیمشک بوده که توسط خیرین در شهرستان ساخته می‌شود و خدمات مراقبتی مورد نیاز سالمندان در آن به شهروندان ارائه خواهد شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار