تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روحانی درگذشت والده شهیدان نعمت‌زاده را تسلیت گفت
رئیس جمهوری درگذشت بانوی مومنه سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سلحشور سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سیداحمد نعمت‌زاده را تسلیت گفت
رئیس جمهوری درگذشت بانوی مومنه سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سلحشور سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سیداحمد نعمت‌زاده را تسلیت گفت.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت بانوی مومنه سیده فاطمه جزایری، مادر شهیدان سلحشور سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر دلاور سیداحمد نعمت‌زاده موجب تألم و تأثر گردید.

این مادر مقاوم، در سرنوشت‌ سازترین لحظه‌های دوران دفاع مقدس دو فرزند برومندش را تقدیم سربلندی اسلام و ایران عزیز کرد، صبورانه تا پایان عمر پربرکت خود یاد و راه سومین فرزند حماسه‌آفرین را نیز زنده نگهداشت و الگویی ماندگار برای ملت قدرشناس و اسوه‌ای برای مادران این مرز و بوم برجای گذاشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت ‌دارم.

بی بی سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سیدعلی‌اکبر، سیدحسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده روز شنبه - دیروز- دارفانی را وداع گفت و در بهشت میهمان فرزندان شهیدش شد.

این بانوی مومن که سه فرزند خود را در راه اسلام فدا کرده بود از مهرماه سال 1359 چشم انتظار بازگشت فرزند شهیدش سید احمد بود که در روزهای مقاومت خرمشهر جاویدالاثر شد.

بی بی سیده فاطمه جزایری مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده سال 1302 در شوشتر دیده به جهان گشود و شنبه هشتم خرداد ماه سال 1395 هجری خورشیدی در سن 93 سالگی به دیار باقی شتافت.
آن مرحومه یک ماه آخر عمر خود را در اصفهان سپری کرد و در آن شهر دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر پاک و مطهر مادر شهیدان سید علی‌اکبر، سید حسین و جاویدالاثر سید احمد نعمت‌زاده به خوزستان منتقل شده و در این استان آرام می‌گیرد.
:
:
:
آخرین اخبار