تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آنچه که از کشکول درویش برای مقتدایی درآمد: عجولی، خودسری و قلدری!
مدیرسابق روابط عمومی استانداری خوزستان روز یکشنبه نهم خردادماه در جشنواره روابط عمومی های برتر استان خوزستان  برای حمله به دولت این بار تغییر چارت وزارت کشور و آن چیزی که مربوط به روابط عمومی های استانداری های کشور است را دست مایه نقد قرار داد و این اقدام دولت روحانی را تضعیف جایگاه روابط عمومی ها در سطح استانداری های کشور برشمرد.

آنچه که از کشکول درویش برای مقتدایی درآمد: عجولی، خودسری و قلدری!

جمال درویش در حالی این اظهارات را بیان می کرد که خود به مدت دوسال باعنوان صرفا مشاور استاندار در روابط عمومی بر جایگاه مدیرکلی روابط عمومی استانداری خوزستان تکیه کرده بود.

وی از نیروهای بازنشسته آموزش وپرورش و فاقد شرایط لازم برای تصدی سمت مدیرکلی روابط عمومی استانداری خوزستان بود و بعد از برکناری دکتر مقتدایی با استفاده از عناوین حزبی اش هر بار در اظهاراتی عجیب در دفاع از وی برآمد.

مشاور دکتر مقتدایی چندی پیش نیز در حالیکه قصد دفاع از استاندار معزول خوزستان داشت وی را فردی عجول، خودسر و قلدر!!!! اما کار بلد دانست.

پی نوشت:

خدا کند عقلای قوم  و نزدیکان مقتدایی به صحنه بیایند و جلوی کار را بگیرند، در غیر اینصورت اگر کار به همین منوال پیش برود احتمالا نسبت های بدتر از این هم به استاندار سابق خوزستان از سمت برخی دوستان روا داشته خواهد شود.
چه زیبا گفته است حکیم نظامی گنجوی که دشمن دانا بلندت می کند...

:
:
:
آخرین اخبار