تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه دزفول:
دزفول تولید کننده عمده روغن کشور می‌شود
در صورت اجرای طرح توسعه کارخانه روغن دزفول بیش از یک هزار فرصت شغلی در شهرستان و دیگر بخش های اقتصادی جامعه ایجاد می شود
دزفول تولید کننده عمده روغن کشور می‌شودفرماندار ویژه دزفول گفت: در صورت اجرای طرح توسعه کارخانه روغن دزفول بیش از یک هزار فرصت شغلی در شهرستان و دیگر بخش های اقتصادی جامعه ایجاد می شود.

حبیب الله آصفی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مشکلات آبی برخی واحدهای صنعتی دزفول مثل کارخانه خمیر مایه روغن سازی فولاد با پیگیری‌های صورت گرفته حل شده است.

وی افزود: روند احداث نیروگاه سیکل ترکیبی دزفول، علی رغم توافقات صورت گرفته و به علت عدم توجیهات زیست محیطی متوقف شده است که پیگیری‌های برای رفع مشکلات آن ادامه دارد.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، فاز اول فولاد دزفول تا پایان امسال و فاز دوم و سوم این واحد بزرگ صنعتی تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: روند احداث نیروگاه خورشیدی دزفول نیز به علت نبود زمین در نزدیکی بخش مرکزی و به علت عدم امکان  رفع نیاز سرمایه گذار در این حوزه در حال حاضر، متوقف شده است.

آصفی بیان کرد: در حوزه تولید روغن نیز پیش بینی می‌شود با اجرای طرح توسعه کارخانه روغن دزفول، میانگین تولید این محصول در شهرستان به بیش از 2 هزار تن برسد و این واحد تولیدی 10 درصد نیاز کشور را در بخش تولید روغن، رفع کند.

فرماندار ویژه دزفول اظهار کرد: در صورت اجرای طرح توسعه کارخانه روغن دزفول، بیش از یک هزار فرصت شغلی در شهرستان و دیگر بخش‌های اقتصادی جامعه ایجاد می‌شود.

وی افزود: هم چنین توافقات اولیه برای ساخت کارخانه تولید تجهیزات درمانی در دزفول توسط سرمایه گذاران کشور عراق اجرا شده است و به زودی مراحل اجرایی ساخت آن در شهرستان آغاز می‌شود.

آصفی  با انتقاد از ساخت به رویه باغ در دزفول، گفت: حجم بالای ساخت و ساز و تبدیل بالای اراضی شهری به باغ مانع ورود سرمایه گذار به شهرستان شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار