تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۸۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دارالقرآن خاتم الانبیای دزفول در کشور نمونه شد
مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت:دارالقرآن خاتم الانبیای این شهرستان در کشور نمونه شناخته شده است
مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت:دارالقرآن خاتم الانبیای این شهرستان در کشور نمونه شناخته شده است.

غلامرضا نصرالله پور روز سه شنبه در نشست شورای پشتیبانی آموزش و پرورش دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:علیرضا اسفنده مدیر دارالقرآن خاتم الانبیای دزفول در گردهمایی مدیران دارالقرآن های سراسر کشور که ششم خرداد ماه در تهران برگزار شد برای دومین بار موفق به کسب مقام برتر شد.

وی با اشاره به اینکه مدیر دارالقرآن خاتم الانبیای دزفول پیش از این در سال 78 نیز موفق به کسب این مقام شده بود گفت:از میان ۶۵۰ نفر از مدیران دارالقرآن های سراسر کشور ، ۳۰ نفر بعنوان مدیر نمونه کشوری معرفی شدند.

علیرضا اسفنده مدیر دارالقرآن خاتم الانبیای دزفول نیز در این نشست گفت:دارالقرآن خاتم الانبیای دزفول از سال 77 آغاز بکار کرد و توانست فضایی مستقل و مناسب در اختیار داشته باشد.

وی افزود:این دارالقرآن در پنج طبقه و با کمک پنج میلیارد ریالی دولت و خیرین ساخته شد و با اعتبار یک میلیارد و 260 میلیون ریالی خیرین و دولت تجهیز شد.

مدیر دارالقرآن خاتم الانبیای دزفول اظهار کرد:کلیه مسوولان دزفول در فعالیت ها و حمایت های خود به دارالقرآن دزفول ثابت قدم بودند که جای تقدیر دارد .

اسفنده گفت:سالانه 2 هزار نفر در کلاس های دارالقرآن خاتم الانبیای دزفول تحت آموزش قرار می گیرند به گونه ای که تاکنون 37 هزار گواهینامه روخوانی،روانخوانی ،حفظ و دیگر رشته های قرآنی صادر کرده است.

در این نشست از مدیر دارالقرآن خاتم الانبیای دزفول و بانو منصوره منصوری که موفق به کسب رتبه برتر در مقاله علمی،تخصصی تربیت کشوری شده تجلیل گردید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار