تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۲۳۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل، کنار گذاشتن استقلال اهواز از لیگ یک را رد کرد
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز احتمال کنار گذاشتن این تیم از لیگ دسته یک فوتبال کشور به دلیل بدهی را شایعه دانست
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز احتمال کنار گذاشتن این تیم از لیگ دسته یک فوتبال کشور به دلیل بدهی را شایعه دانست.

کارون یعقوبی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر احتمال کنار گذاشتن این تیم از لیگ دسته یک کشور به دلیل بدهی‌های معوقه، اظهارکرد: اصلا چنین چیزی نیست و سازمان لیگ نیز در این زمینه چیزی به ما اعلام نکرده است.

وی تاکید کرد: این صحبت‌ها در حد شایعه است و اگر واقعیت داشت، سازمان لیگ در این زمینه نامه‌ای به باشگاه ارسال می‌کرد در حالی که به این صورت نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این‌که بیشتر بدهی‌های باشگاه پرداخت شده است، گفت: از نیم‌فصل دوم هم که من مدیرعامل باشگاه شدم، اصلا بدهی‌ای نداشتیم.

وی در خصوص وضعیت این تیم در ادامه، عنوان کرد: در حال حاضر تیم‌ها در حال استراحت هستند و کسی هم به فکر تیم‌داری نیست. در لیگ یک هم فعلا کسی بازیکن جذب نمی‌کند و عملا کار خاصی نداریم.

یعقوبی درخصوص بدهی استقلال اهواز به باشگاه فولادخوزستان بابت خرید امتیاز فولادنوین، بیان کرد: من به بحث مالکیتی باشگاه و بدهی‌های مربوط به باشگاه فولادخوزستان ورود نمی‌کنم و این موضوع به آقای ملکی، مالک باشگاه بر می‌گردد.

وی درباره جدایی بازیکنان این تیم در صورت داشتن پیشنهاد از تیم‌های دیگر نیز خاطرنشان‌کرد: اگر باشگاهی بازیکنان ما را بخواهد با من یا مالک باشگاه صحبت خواهد کرد و اگر با من مذاکره کنند من هم با مالک باشگاه در میان می‌گذارم و سپس در این خصوص تصمیم می‌گیریم. سعی می‌کنیم یکسری از بازیکنان‌مان را هم نگه داریم تا یک تیم قوی در لیگ یک داشته باشیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: استقلال اهواز
:
:
:
آخرین اخبار