تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۳۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آموزش و پرورش دزفول مطرح کرد:
مدرسه آیت‌الله طالقانی دزفول بازسازی می‌شود
بازسازی و ساخت مدرسه آیت الله طالقانی در دزفول و با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال و در 5 طبقه در دستور کار قرار گرفته است
رئیس آموزش و پرورش دزفول گفت: در دو سال اخیر خیران مدرسه ساز بیش از ۳۲۸ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مدارس دزفول کمک کرده‌اند.

غلامرضا نصرالله پور در نشست شورای پشتیبانی آموزش و پرورش دزفول در فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار داشت: منابع دولتی برای ساخت و تجهیز مدارس محدود هستند و همین مقوله لزوم جذب و حضور خیران را در ساخت مدرسه و تجهیز مدارس دزفول بیش از گذشته مطرح کرده است.

وی افزود: بسیاری از مناطق محروم شهری و روستایی شهرستان از تجهیزات و فضای آموزشی مناسب محروم هستند و همین مقوله امکان خدمات حوزه آموزش و پرورش در دزفول را با مشکل مواجه کرده است که متناسب با این نیاز باید به دنبال تشویق و حضور خیرین در این حوزه باشیم.

رئیس آموزش و پرورش دزفول عنوان کرد: حضور خیرین علاوه بر اینکع امری معنوی است می‌تواند زمینه ساز توسعه خدمات آموزشی در شهرستان باشد که متناسب با این حوزه، باید حضور و اقدامات خیران جدی و پیگیری شود.

وی گفت: در دو سال اخیر خیرین مدرسه ساز بیش از 328 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مدارس در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول کمک کرده‌اند.

نصرالله‌پور بیان کرد: این میزان جذب کمک خیرین در سال گذشته 168 میلیارد ریال و امسال تا کنون به بیش از 160 میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: هم چنین یک خانواده خیر دزفولی، ساخت یک واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال را تقبل کرده است که این میزان اعتبار به زودی در جهت ساخت فضای آموزشی در شهرستان، استفاده می‌شود.

رئیس آموزش پرورش دزفول اظهار کرد: هم چنین بازسازی و ساخت مدرسه آیت الله طالقانی در دزفول و با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال و در 5 طبقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: دزفول از شهرهای پیشرو در جذب و به کار گیری خیرین در ساخت و توسعه فضای آموزشی است و همین مقوله، یکی از اولویت‌های نخست آموزش و پرورش دزفول است.

بازسازی و تجهیز ۱۰۰ مدرسه در دزفول با همکاری بنیاد برکت/ ۳۲ مدرسه در دزفول بهسازی شد

رئیس اداره نوسازی مدارس دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۳۲ مدرسه در بخش‌های شهری و روستایی دزفول بهسازی شده است.

محمدحسن قنبری در نشست شورای پشتیبانی آموزش و پرورش دزفول در فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه‌های مهم اجتماعی و انسانی ما هستند و به همین جهت، توجه به رشد تجهیزات و خدمات این حوزه به عنوان یک اصل و نیاز مهم فردی و عمومی در زندگی امروزی مطرح می‌شود.

وی افزود: به همین جهت و متناسب با نیاز شهروندان خدمات گسترده‌ای در این حوزه مورد پیگیری قرار گرفته شده و شاهد افتتاح پروژه‌های متنوعی در شهرستان هستیم.

رئیس اداره نوسازی مدارس دزفول عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، بیش از 32 مدرسه در بخش‌های شهری و روستایی دزفول بهسازی شده است.

وی گفت: برای تعمیر و تجهیز این مدارس تا کنون، بیش از  یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار از طریق منابع مالی دولتی جذب و به کار گیری شده است.

قنبری بیان کرد: هم چنین با همکاری بنیاد برکت، بیش از 100 مدرسه در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول بازسازی و تجهیز خواهد شد.

وی افزود: تمامی این واحدهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان و پس از نیاز سنجی مناطق مختلف شهرستان و با هدف توسعه الگوی اسلامی و انقلابی ایران صورت می‌گیرد.

رئیس اداره نوسازی مدارس دزفول عنوان کرد: امسال نیز، ساخت و تجهیز 10 مدرسه در مناطق مختلف شهری و روستایی دزفول توسط بنیاد برکت آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت در سال گذشته  سه مدرسه شش کلاسه، 9 کلاسه و 12 کلاسه را در بخش‌های مختلف شهری و روستایی دزفول ساخته است.

عنوان کرد: این واحدهای آموزشی با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار