تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سابق اتاق بازرگانی بصره کشور عراق مطرح کرد:
آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه بلوک سفید در شهرک صنعتی آبادان‌
قریب به 2 میلیون دلار اعتبار برای کارخانه تولید بلوک سفید پیش‌بینی کردیم و برای پروژه هتل 5 ستاره نیز 26 میلیون دلار تخصیص دادیم که هر دو این پروژه‌ها در شهرستان آبادان به بهره‌برداری می‌رسند
رئیس سابق اتاق بازرگانی بصره کشور عراق گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که ظرف یک سال آینده این مجموعه به بهره‌برداری برسد، پروژه احداث یک هتل ۵ ستاره را در آبادان طراحی و توافق کردیم، ظرف روزهای آینده با تخصیص زمین عملیات اجرایی آن را نیز آغاز می‌کنیم.

جبار شغیت منصور سرمایه‌گذار عراقی امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث کارگاه تولیدی مصالح ساختمانی سبک در شهرک صنعتی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا بر تشویق سرکنسول ایران در بصره ترغیب به سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند شدیم، باراهنمایی هیئت سرمایه‌گذاری آبادان پروژه‌هایی تعریف کردیم.

وی افزود: هیئت سرمایه‌گذاری آبادان برای ما زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم کرد، زمینی برای احداث کارخانه تولید بلوک سفید اختصاص داد، عملیات اجرایی پروژه را امروز آغاز کردیم که ظرف 20 روز آینده احداث ساختمان آن آغاز می‌شود.

این سرمایه‌گذار عراقی و رئیس سابق اتاق بازرگانی بصره عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که ظرف 1سال آینده این مجموعه به بهره‌برداری برسد، پروژه احداث یک هتل 5ستاره را در آبادان طراحی و توافق کردیم، ظرف روزهای آینده با تخصیص زمین عملیات اجرایی آن را نیز آغاز می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قریب به 2 میلیون دلار اعتبار برای کارخانه تولید بلوک سفید پیش‌بینی کردیم و برای پروژه هتل 5 ستاره نیز 26 میلیون دلار تخصیص دادیم که هر دو این پروژه‌ها در شهرستان آبادان به بهره‌برداری می‌رسند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار