تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۹۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترجیح دادم در فولاد بمانم
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم خوبی داریم و به موفقیت امیدوار هستیم چون شخصیت یک تیم مدعی را داریم.
مهرداد بایرامی در مورد تمدید قرارداد با باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: امروز با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان توافق کردیم که یک فصل دیگر در این تیم بمانم. نیم‌فصل خوبی را در اهواز پشت سر گذاشتم و هم باشگاه و هم هواداران از عملکرد من رضایت داشتند.

وی با اشاره به انتخاب نعیم سعداوی به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: نعیم سعداوی یک مربی جوان و بومی است که این دو فاکتور می‌تواند به تیم کمک کند. تماشاگران باید از ما حمایت کنند، ما هم دست به دست همدیگر می‌دهیم تا فولاد موفق شود.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: هدف فولاد خوزستان این است که فصل آینده مدعی قهرمانی باشد. تیم خوبی داریم و به موفقیت امیدوار هستیم چون شخصیت یک تیم مدعی را داریم.

بایرامی درباره حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: صددرصد تمام تمرکز من روی رسیدن به این هدف است. در فولاد خوزستان ماندم که بتوانم سال خوبی داشته باشم و به تیم ملی برسم.

وی که سابقه حضور در هر سه تیم تبریزی لیگ برتر را دارد، در پایان خاطرنشان کرد: من در هر سه تیم تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین‌سازی بازی کرده‌ام. از دو تیم تبریزی هم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم در فولاد بمانم./میزان
:
:
:
آخرین اخبار