تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزش و پرورش خوزستان:
جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان پایان یافت
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از پایان یافتن جذب سرباز معلم از سوی این اداره کل خبر داد و گفت: این اداره کل برای سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ نیروی مورد نیاز خود را گزینش کرد
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از پایان یافتن جذب سرباز معلم از سوی این اداره کل خبر داد و گفت: این اداره کل برای سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ نیروی مورد نیاز خود را گزینش کرد.

حرج چلداوی اظهار داشت: اقدامات لازم برای جذب سرباز معلم از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان پایان یافت.

وی افزود: این سرباز معلم‌ها برای سال تحصیلی  1395-1396 جذب شدند و همه کارهای لازم برای گزینش آنها از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان انجام شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه امسال یک هزار و 972 نفر برای سرباز معلمی نام نویسی کردند، عنوان کرد: این افراد داوطلب سرباز وظیفه در نواحی و مناطق استان آمادگی خود را اعلام کردند که از بین آنها 382 نفر برگزیده شدند.

وی در ادامه به ارائه آمار افراد جذب شده بر اساس مدرک تحصیلی پرداخت و افزود: سرباز معلمان گزینش شده شامل 50 نفر در مقطع کاردانی، 293 نفر در مقطع کارشناسی و 93 نفر نیز در مقطع کارشناسی ارشد هستند که 95 نفر در گروه الف از فنی وحرفه ای،81 نفر در گروه ب از علوم پایه و متوسطه نظری و  206 نفر در گروه ج از سایر رشته ها گزینش شدند.

چلداوی اضافه کرد: همچنین 142 نفر در مقطع ابتدایی ،81 نفر در متوسطه اول، 58 نفر در متوسطه دوم و 101 نفر در فنی وحرفه ای و کاردانش به کارگیری می‌شوند.

وی عنوان کرد: به منظور آشنایی پرسنل وظیفه جذب شده در آموزش و پرورش با قوانین و مقررات و توجیه آن ها نسبت به وظایف محوّله، جلساتی برای آنها در سالن امام سجاد (ع) اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: در این جلسات مسئولان حوزه ستادی، مسئولان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و مسئولان آموزش نیروی انسانی نواحی و مناطق استان در آن حضور داشتند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار