تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز تشریح کرد:
کارگری یک زن را از خودکشی در کارون نجات داد
خودكشی یک زن در رودخانه كارون با حضور به موقع تيم امداد و نجات آبی و كارگر فضای سبز شهری ناكام ماند
مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: خودكشی یک زن در رودخانه كارون با حضور به موقع تيم امداد و نجات آبی و كارگر فضای سبز شهری ناكام ماند.

مقصود حق شناس اظهار كرد: صبح روز شنبه با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز، خبر سقوط زنی به قصد خودکشی از روی پل پارک جزیره به درون رودخانه کارون اطلاع داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ بلادرنگ تیم امداد آبی را از نزدیک ترین کمپ به محل اعزام كرد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز تصریح كرد:‌ غواصان پس از رسیدن در محل مشاهده كردند که پس از سقوط زن درون رودخانه، یکی از کارکنان فضای سبز شهرداری اهواز با فداکاری و رشادت برای نجات وی خود را به آب انداخته و پس از گرفتن فرد مذکور هر دو اسیر جریانات آب شده اند.

حق شناس بیان كرد: غواصان با ورود به صحنه پر خطر، هر دو شخص را از آب خارج و متوجه شدند فرد خودکشی کننده فاقد علائم حیاتی است.

وی عنوان كرد: غواصان بدون ناامید شدن عملیات تنفس دهان به دهان و ماساژ قلبی را با تمام توان آغاز و به لطف خدا عملیات احیای آنها نتیجه داده و علایم حیات در وی مشاهده شد که بلافاصله وی را برای ادامه درمان و پیگیری های لازم به آمبولانس ۱۱۵ حاضر در محل منتقل كردند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز یادآور شد: این عملیات نفس گیر که به نجات جان شخص خودکشی کننده همراه بود با استقبال و تشویق عابران و حاضران مواجه شد.

حق شناس یادآور شد: لازم به ذکر است حال عمومی کارگر فضای سبز شهرداری خوب است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار