تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۴۵۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:
آیین سالروز شهادت دکتر چمران در دهلاویه برگزار می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند بزرگ شهید دکتر مصطفی چمران در روستای دهلاویه شهر سوسنگرد برگزار می‌شود.
شهید چمران

عبدالرضا فرجیان اظهار داشت: هر ساله در آستانه 31 خرداد ماه سالروز شهادت دانشمند دکتر مصطفی چمران، آیین باشکوهی در روستای دهلاویه در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان و محل شهادت این بزرگمرد برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که این برنامه به منظور ارج نهادن به مقام ارزشمند شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، بیان کرد: برای برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند بزرگ شهید دکتر مصطفی چمران در دهلاویه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در همین رابطه توضیح داد: آیین بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران روز پنجشنبه 27 خرداد ماه 1395 همزمان با نماز مغرب و عشاء آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور برنامه ریزی لازم برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این برنامه، نشستی با حضور مدیران نهادها و دستگاه‌های مختلف در محل استانداری خوزستان صورت پذیرفت که قرار شد که همه اعضاء ستاد اجرایی مراسم با تمام ظرفیت خود پشتیبانی و همکاری لازم را انجام دهند.

فرجیان اضافه کرد: برای تسهیل در رفت و آمد علاقه مندان به شرکت در آیین بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران در دهلاویه تدابیری اندیشیده شد.

وی عنوان کرد: افرادی که مایل هستند در این برنامه معنوی حضور یابند می‌توانند با از اتوبوس‌هایی که به همین منظور در اهواز تدارک دیده شده استفاده کنند و خود را به دهلاویه برسانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: به زودی محل دقیق استقرار اتوبوس‌ها برای حضور مردم در آیین بزرگداشت سالروز شهادت دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران در دهلاویه از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی می‌شود تا اقشار مختلف مردم بتوانند از آن استفاده کنند و در این مراسم حضور یابند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار