تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واژگونی پراید راننده را روانه بیمارستان کرد
در این حادثه خودروی پراید هاچ بک به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو در اثر برخورد با جدول حاشیه خیابان واژگون شد و راننده این خودرو به شدت مصدوم گردید
خوزنیوز: روز گذشته طی تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر واژگونی خودروی پراید را به اطلاع رساندند.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از یک خودروی اطفا حریق و یک خودروی امداد و نجات به محل حادثه در حدفاصل سه راهی تپه و میدان چهار شیر اعزام شدند و پس از 3 دقیقه از نزدیک ترین ایستگاه در محل حادثه حضور پیدا کردند.

در این حادثه خودروی پراید هاچ بک به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو در اثر برخورد با جدول حاشیه خیابان واژگون شد و راننده این خودرو به شدت مصدوم گردید.

آتش نشانان با حضور در محل حادثه و با توجه به شدت ضربات وارد شده به خودرو و در نتیجه آسیب وارده به راننده از تجهیزات تخصصی برش جهت خارج کردن راننده خودروی مذکور استفاده نمودند و همزمان با کنترل ترافیک و عابرین از تشدید خطر جلوگیری بعمل آوردند

آتش نشانان پس از 30 دقیقه عملیات موفق به خارج نمودن راننده و منتقل نمودن وی به خودروی اورژانس 115 شدند.

این خودرو سرنشین دیگری نداشت و به عابرین و خودروهای عبوری آسیبی وارد نشد.
:
:
:
آخرین اخبار