تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۷۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:
تخصیص زمین به بیمارستان 2000 تختخوابی اهواز
پس از وصول تقاضای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص اختصاص زمین جهت احداث این بیمارستان در هفته گذشته، بلافاصله جلسات کارشناسی با حضور مدیران این دانشگاه برگزار و مکان‌های مناسب جهت احداث این بیمارستان مشخص شد
تخصیص زمین به بیمارستان 2000 تختخوابی اهوازمدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تخصیص زمین جهت ساخت بیمارستان 2000 تختخوابی در اهواز خبر داد.

منوچهر رحمانی اظهار کرد: پس از وصول تقاضای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص اختصاص زمین جهت احداث این بیمارستان در هفته گذشته، بلافاصله جلسات کارشناسی با حضور مدیران این دانشگاه برگزار و مکان‌های مناسب جهت احداث این بیمارستان مشخص شد.

وی افزود: 20 خردادماه سال جاری کمیته‌ای متشکل از مدیران و کارشناسان املاک و حقوقی و نقشه‌برداران این اداره‌کل در مکان‌های مشخص شده حاضر شدند و کلیه موارد و مشخصات فنی موردنظر را بررسی و بهترین و مناسب‌ترین مکان را تعیین کردند.

رحمانی تصریح کرد: پس از طی مراحل کارشناسی 3 روزه یکی از بهترین مناطق که دارای مقدار مساحت معین‌شده و راه‌های دسترسی و تاسیسات مناسب بود، در منطقه فولی‌آباد واقع در جاده کمربندی اهواز- اندیمشک انتخاب و به این امر اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در نهایت صورتجلسه تخصیص این مکان 23 خردادماه سال جاری به امضای سرپرست استانداری خوزستان و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و بنده به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان رسید.

رحمانی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی اهواز حسب مقررات و قوانین واگذاری زمین ظرف مدت زمان 2 ماه عملیات اجرایی و انعقاد قرارداد را با اداره کل راه و شهرسازی خوزستان انجام دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: حسب این صورتجلسه مسئولان درمانی استان باید درمدت 6 ماه نسبت به شروع عملیات اجرایی و احداث بیمارستان اقدام کنند.
 
گفتنی ست ؛ پیش از این معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به احتمال ابطال مجوز ساخت بیمارستان 200 تختخوابی اهواز به دلیل نبود زمین مناسب برای ساخت، هشدار داده بود.

قرارداد ساخت این بیمارستان با تامین فاینانس خارجی، ماه گذشته بین دانشگاه جندی شاپور و طرف ایتالیایی منعقد شده است و دانشگاه جندی شاپور سه ماه فرصت دارد تا مقدمات اجرای پروژه را فراهم آورد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
1
خدا رو شكر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
1
دستتون درد نکنه مشکل زمین را حل کردید اجرتون با خداست
:
:
:
آخرین اخبار