تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۴۸۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
اختصاص زمین از منطقه آزاد برای ساخت پردیس دانشگاهی
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از مصوب شدن دریافت زمینی 40 هکتاری از منطقه آزاد اروند به منظور ساخت پردیس دانشگاهی این دانشکده جنوبی کشور خبر داد
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از مصوب شدن دریافت زمینی 40 هکتاری از منطقه آزاد اروند به منظور ساخت پردیس دانشگاهی این دانشکده جنوبی کشور خبر داد.

علی‌رضا آموزنده، امروز اظهار کرد: نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با اسماعیل زمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این نشست به منظور ارائه گزارشی از روند پیشرفت اجرای مفاد تفاهم‌نامه فی‌مابین و پروژه‌های مشترک عمرانی، بهداشتی، درمانی، غذا و دارو و آموزشی برگزار شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: اعطای زمینی 40 هکتاری به منظور ساخت پردیس دانشگاهی این دانشکده جنوبی کشور و 40 واحد آپارتمان برای خوابگاه دانشجویی از سوی منطقه آزاد اروند، از جمله مصوبات جدید و مهم این نشست بود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه یازدهم فروردین ماه سال گذشته با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فیمابین این وزارت و سازمان منطقه آزاد اروند به منظور توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان منطقه، منعقد شد.

آموزنده از 11 مصوبه تفاهم‌نامه سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت و تصریح کرد: اختصاص 25 میلیارد تومان به بیمارستان ولی‌عصر(عج) خرمشهر برای احداث اورژانس جدید، بخش آنژیوگرافی قلب و استانداردسازی بیمارستان، ساخت پایگاه‌های بهداشتی، احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوم خرداد خرمشهر و احداث مرکز بهداشتی درمانی شلمچه از جمله این مصوبات بودند.

وی افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشکده علوم پزشکی آبادان، تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان اروندکنار و اختصاص 10 میلیارد تومان برای استانداردسازی بیمارستان طالقانی آبادان و راه‌اندازی و بهره‌برداری از آزمایشگاه غذا و دارو را از جمله موضوعات مصوب‌شده در تفاهم‌نامه منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت برشمرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار