تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۹۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش نماینده خرمشهر به سخنان اخیرمعاون سیاسی وزیر کشور
سخنان معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار خوزستان درست نیست و دولت باید نسبت به نظر نمایندگان خوزستان احترام بگذارد
واکنش نماینده خرمشهر به سخنان اخیرمعاون سیاسی وزیر کشورنماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار خوزستان درست نیست و دولت باید نسبت به نظر نمایندگان خوزستان احترام بگذارد.

عبدالله سامری با اشاره به سخنان اخیر محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: آقای مقیمی باید بداند که حداقل انتظار مردم خوزستان انتصاب فردی بومی برای استانداری است، شهروندان خوزستان انتظار دارند یکی از فرزندان خوزستان که به صورت کامل با مشکلات و معضلات استان آشنایی دارد به عنوان استاندار انتخاب شود.

وی با بیان اینکه اظهار نظر معاون سیاسی کشور در خصوص انتخاب استاندار خوزستان درست و صحیح نیست، افزود:خوزستان سرشار از ظرفیت‌های مختلف و متعددی است و فقط فرزندان خوزستان به دلیل اشرافیت کامل نسبت به ظرفیت‌های موجود می‌توانند به شکوفایی آن‌ها بپردازند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب استاندار حق مسلم دولت است اما بدین معنا نیست که دولت به اظهارات نمایندگان مبنی بر انتخاب یک استاندار بومی احترام نگذارد.

وی با بیان اینکه معاون سیاسی کشور به علت اعتراض دسته جمعی نمایندگان خوزستان تا کنون نتوانسته است که گزینه خود را برای ریاست استانداری خوزستان معرفی کند، گفت: انتظار داشتیم که تمامی شهروندان، نخبگان و سیاسیون استان با همفکری و همکاری تعدادی نیروی قوی برای ریاست استانداری خوزستان معرفی کنند که متاسفانه اختلاف نظر و سلیقه‌های پیش آمده منجر شد که تاکنون دولت نتواند استاندار خوزستان را مشخص کند.

سامری با بیان اینکه رسیدگی به دغدغه‌های خوزستان عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است،تصریح کرد: نمایندگان خوزستان به دنبال انتخاب فردی قوی، ولایت‌مدار و فارغ از حزب‌گرایی هستند تا فرد انتخاب شده بتواند به راحتی دغدغه‌های استان را رفع کند.

وی گفت: درجلساتی که با مقامات دولتی داشتیم  دو نیروی انقلابی و قدرتمند درمدیریت از سوی نمایندگان مجلس به دولت پیشنهاد شد که دولت نیز در حال بررسی و تاییدصلاحیت آن‌ها است.

گفتنی ست؛ محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور اخیرا در اظهارنظری خود گفته است بومی بودن یا نبودن استاندار خوزستان برای ما مهم نیست بلکه ما به دنبال یک فرد قوی برای مدیریت استانداری خوزستان هستیم.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
2
کاملا حرف اقای مقیقی را قبول دارم فرد قوی
وطنم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
1
بحث بومی یا غیر بومی بحثی ناسیونالیستی است لذا فکر کنم باید فکر شخصی قوی و مستقل و خدمتگزاربه عنوان استاندار خوزستان باشیم نه اینکه بومی یا غیربومی چرا که شهدایی چون زین الدین و باکری و کاظمی و ... غیر بومی بودند اما همانند شهیدان جهان ارا و هاشمی و از خوزستان دفاع کردند
:
:
:
آخرین اخبار