تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۱۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محفل انس با قرآن در خرمشهر و شادگان برگزار شد
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام، محفل نورانی انس با قرآن در مرکز شهرستان های خرمشهر و شادگان با حضور جمعی از مردم روزه دار این دو شهرستان برگزار شد
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام، محفل نورانی انس با قرآن در مرکز شهرستان های خرمشهر و شادگان با حضور جمعی از مردم روزه دار این دو شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های خرمشهر و شادگان شامگاه یکشنبه در خصوص جزئیات این آیین، گفت:این مراسم به همت این اداره و با همکاری دفتر ائمه جمعه خرمشهر و شادگان، دارالقران باقرالعلوم علیه السلام و مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند در دو شهر خرمشهر و شادگان برگزار شد.

میثم نودهی اضافه کرد:همچنین در محفل نورانی انس با قرآن کریم، آیین تجلیل از حافظان کل قرآن مجید (دوره حفظ یکساله) با حضور قاری برجسته مصری شیخ احمد شحات برگزار شد.

وی با تجلیل از حضور مردم روزه دار شهرستان های خرمشهر و شادگان در این مراسم ها، افزود:امید است با همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی، فرهنگ قرآنی بیش از گذشته در جامعه گسترش یابد.

آیین تجلیل از حافظان قرآن خرمشهر با حضور امام جمعه این شهر، معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی در مسجد جامع تاریخی این شهر برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار