تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم یارگیری موثر خوزستانی‌ها برای مدعی بودن در لیگ برتر فوتبال
روند کند یارگیری فولادی‌ها در فصل نقل و انتقالات
روند کند فولادی‌ها در یارگیری و روی آوردن به بازیکنان جوان احتمال آن را می‌دهد که باشگاه فولاد خوزستان برای فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور روی جوانان خود حساب ویژه‌ای باز کرده و دست به ریسک بزرگی خواهد زد
روند کند فولادی‌ها در یارگیری و روی آوردن به بازیکنان جوان احتمال آن را می‌دهد که باشگاه فولاد خوزستان برای فصل جدید فوتبال باشگاه‌های کشور روی جوانان خود حساب ویژه‌ای باز کرده و دست به ریسک بزرگی خواهد زد.

رفته رفته کار یارگیری و جا به‌جایی بازیکنان برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور و شناخت تیم‌های خود در حال پایان یافتن است و با مشاهده یاران ورودی تیم‌ها پی به میزان تلاش باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظر خواهیم برد.

با این وجود اگر این روزها به لیست ورودی و خروجی‌های باشگاه فولاد خوزستان نگاهی انداخته شود دیده خواهد شد که خروجی‌های این تیم نزدیک به 4 برابر لیست ورودی‌ها هستند و این در حالی است که به مانند فصل گذشته نیز خبری از جذب بازیکنان شاخص فوتبال کشور در این تیم نیست.

با برگزاری چندین مرحله تست برای جذب بازیکن بومی و روی آوردن باشگاه به‌سمت بازیکنان تیم‌های پایه احتمال اینکه این باشگاه برای سال آینده خود حساب ویژه‌ای روی این بازیکنان باز کرده است دور از انتظار نیست.

حال باید دید که در صورت نگاه باشگاه فولاد خوزستان به‌سمت بازیکنان جوان تا چه حد می‌تواند موفقت حاصل کند و آیا فولاد با این کار خود دست به یک ریسک بزرگ خواهد زد و یا اینکه تجربه جوان‌گرایی فصل گذشته عبدالله ویسی دوباره در فوتبال خوزستان تکرار خواهد شد.

با اینکه ویسی سال گذشته در استقلال خوزستان با جوان‌گرایی یک کار بزرگ در فوتبال کشور رقم زد ولی باید دید که بازیکنان وارد شده در این تیم به عنوان بازیکنان با تجربه در لیگ یک و قهرمان آن لیگ به این تیم وارد شده‌اند، بازیکنانی که خود برای حضور در لیگ برتر جنگیده بودند و با شرایط بازی مقابل تیم‌های بزرگسال شناخت و آگاهی کامل را داشتند.

مجموعه فولاد خوزستان باید به این نکته توجه داشته باشد که این تیم به عنوان نماد فوتبال خوزستان ریشه در تار و پود وجودی هواداران فوتبال در  این استان دارد و شرایط آن با دیگر تیم‌های استان جدا بوده و اینک باید با روی آوردن به سمت بازیکنان تأثیرگذار سعی در بستن یک تیم به حد این باشگاه داشته باشد تا مبادا اینکه مانند فصل امسال برای جلوگیری کردن از سقوط به دسته پایین‌تر تلاش کند.

حال باید دید در هفته‌های اخیر شرایط به چه نوعی پیش خواهد رفت و آیا برای لیگ آینده فوتبال خوزستان می‌تواند باز هم مدعی به نام فولاد را روانه میدان‌ها کند یا اینکه کسب نتایج ضعیف و ناکارآمد بازهم جنگ برای جلوگیری از سقوط را به روزهای آخر خواهد کشاند.

این در حالی است که خبرها حکایت از احتمال بازگشت عبدالله کرمی و احمد آل‌نعمه و جذب شهاب گردان در این تیم به گوش می‌رسد.

امیرحسین فشنگچی نیز دریافت مطالبات خود را از این باشگاه شرط اصلی تمدید قرارداد دانسته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار