تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبادانی‌ها از فردا در اردوی مازندران
اردوی اروندنشینان در کرانه‌های خزر برپا می‌شود/ طالب‌لو در یک قدمی نفت آبادان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از فردا یک اردوی 10 روزه را در مازندران برگزار خواهد کرد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از فردا یک اردوی 10 روزه را در مازندران برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که خود را برای حضور در لیگ بر‌تر فوتبال کشور مهیا می‌کند، در چند روز آینده برای برپای نخستین اردوی تدارکاتی خود راهی شمال کشور خواهد شد.

بر همین اساس طلایی‌پوشان آبادانی برای برپایی این اردو فردا آبادان را به مقصد تهران ترک خواهند کرد و سپس راهی سوادکوه خواهند شد تا به مدت 5 روز در این منطقه اردوی خود را برگزار کنند.

آبادانی‌ها سپس راهی رامسر می‌شوند تا به تمرینات بدنسازی بپردازند و نهایتا این اردو نیز پس از 10 روز به کار خود پایان خواهد داد.

مدیران نفت آبادان در تلاش هستند تا با به خدمت گرفتن وحید طالب‌لو، تغییری در چارچوب دروازه خود ایجاد کنند، طالب‌لو به توافقات اولیه با نفتی‌ها رسیده و به زودی برای نهایی کردن قرارداد خود از آمریکا به آبادان سفر خواهد کرد.

نفتی‌ها با دو بازیکن دیگر نیز در حال مذاکره هستند تا بتوانند آنها را نیز به ترکیب خود اضافه کنند، حکیم نصاری از استقلال خوزستان و سجاد مشکل‌پور از سایپا، دو بازیکن با اصالت آبادانی هستند که قصد دارند فصل پیش روی را در تیم شهر خود توپ بزنند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پیوستن مشکل‌پور به نفت آبادان از درصد کمتری برخوردار است و این بازیکن از چند تیم دیگر لیگ برتری پیشنهاد دارد.

نفتی‌های آبادان تا کنون حنیف عمران‌زاده را به خدمت گرفته‌اند و قرارداد چند بازیکن فصل گذشته خود را نیز تمدید کرده‌اند.

همچنین حسین ساکی بازیکن زیر 23 سال فصل گذشته تیم استقلال اهواز دیگر خرید آبادانی‌ها در فصل نقل و انتقالات بوده است.
 
سه خرید خارجی نیز برای آبادانی‌ها صورت گرفته و این بازیکنان در آینده نه چندان دور وارد آبادان خواهند شد تا قرارداد خود را با این باشگاه به انجام برسانند.

نادر دست‌نشان در این بین به دنبال سید محسن حسینی، مدافع سال‌های پیش تراکتورسازان و گسترش فواد تبریز است تا با اضافه کردن این بازیکن یک خط دفاعی مستحکم را باری تیم خود بسازد.

باید منتظر ماند و دید که عملکرد آبادانی‌ها در پایان فصل نقل‌ و انتقالات به چه صورت خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار