تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آبفای خرمشهر خواستار شد؛
لزوم اختصاص اعتبار برای لایروبی ایستگاه‌های فاضلاب خرمشهر
رئیس آبفای خرمشهر خواستار پیگیری ویژه مسئولان شهرستان برای تخصیص اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد به منظور لایروبی ایستگاه های فاضلاب شد
رئیس آبفای خرمشهر خواستار پیگیری ویژه مسئولان شهرستان برای تخصیص اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد به منظور لایروبی ایستگاه های فاضلاب شد.

عبدالرحیم هلالی اظهار کرد:  در خرمشهر ٣٤ ايستگاه پمپاژ فاضلاب وجود دارد كه  ١٢ عدد از اين ايستگاه ها جزو ايستگاههای اصلی شهر هستند و طبق استاندارد باید هر دو سال لايروبی و پمپ های آنها تعويض شود اما حدود هشت سال است كه تنها چهار ایستگاه لایروبی شده اند.

وی، انجام لایروبی ایستگاه های فاضلاب را امری مهم برای پیشگیری از ایجاد مشکلاتی همچون آبگرفتگی معابر در زمستان دانست و گفت: اگر بخواهيم امسال در زمستان مشكلی نداشته باشيم حتما باید اين ١٢ ايستگاه بهسازی، پمپ های آنها تعويض و لايروبي شوند .

رئیس آبفای خرمشهر، اعتبار مورد نیاز برای انجام این امر را شش میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: انجام این کار برای هر یک از ایستگاه ها اعتباری ۵۰۰ ميليون تومانی نياز دارد که در مجموع اعتباری معادل ۶ میلیارد را می طلبد.

هلالی از سازمان منطقه آزاد اروند خواست تا همکاری لازم در راستای تخصیص اعتبار مورد نیاز را داشته باشد و تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند به ١٢ ايستگاه پمپاژ فاضلاب آبادان اعتباراتی داده و عملیات لايروبی و بهسازی در این شهرستان در حال انجام است که از این سازمان خواستاریم همانطور كه به آبادان اعتبار تخصيص می دهد به اداره آبفای خرمشهر هم اعتبار مورد نیاز را اختصاص بدهد.

وی در ادامه از مسئولان ارشد شهری خواست در راستای جذب اعتبار همکاری لازم را داشته باشند.

هلالی همچنین عنوان کرد: از نماينده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه شهرستان تقاضا دارم برای جلوگيری از پس زدگی فاضلاب و جهت رفاه شهروندان خرمشهر كمک کرده تا با يک پيگيری ويژه، اعتباراتی از سوی منطقه آزاد اروند به همین منظور به اداره آب و فاضلاب خرمشهر اختصاص داده شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار