تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۵۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
المپیکی‎های تکواندو به خوزستان می‌آیند
به دعوت هیات تکواندو خوزستان، تیم‎ملی تکواندو بزرگسالان کشورمان برای برگزاری اردویی چهار روزه به اهواز سفر می‎کند
به دعوت هیات تکواندو خوزستان، تیم‎ملی تکواندو بزرگسالان کشورمان برای برگزاری اردویی چهار روزه به اهواز سفر می‎کند.

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان با اعلام این خبر عنوان کرد: بلیت تمام اعضای تیم‎ملی رزرو شده است و این نفرات سه‎شنبه (هشتم تیرماه) وارد اهواز خواهند شد و تا جمعه (یازدهم تیرماه) اردویی چهار روزه را در این شهر برپا خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اعضای تیم‎ملی جهت حضور در اردوی اهواز گفت: سه تکواندوکار ثابت المپیک به نام‎های فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی به همراه نفرات ذخیره یعنی آرمین هادی‎پور، امیر عمیدی و مسعود حجی‎زواره جهت این اردو به اهواز خواهند آمد؛ ضمن اینکه غلام‌حسین ذوالقدر (مدیرفنی تیم‎های ملی تکواندو)، بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی‎باک و مهرداد یوسفی (مربیان تیم) و سعید مطوری‎نژاد (پزشک)، ملی‎پوشان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

دبیر هیات تکواندو خوزستان خاطر نشان کرد: برنامه‎ریزی کرده‎ایم که طی این چهار روز، تکواندوکاران رده‎های سنی مختلف استان را نیز دعوت کنیم تا در کنار ملی‎پوشان تمرین کنند. همچنین مربیانی که در سطح استان در زمینه قهرمانی فعالیت فنی می‎کنند را فراخوانده‎ایم تا در کنار کادر فنی تیم‎ملی تجربه‎اندوزی کنند.

وی بالا بردن سطح فنی تکواندو خوزستان را هدف از دعوت تیم‎ملی به استان عنوان کرد و افزود: ورزشکاران هر استان طبیعتاً علاقه‌مند هستند که ورزشکاران المپیکی و قهرمان را از نزدیک ببینند؛ ما نیز این فرصت را مغتنم شمردیم و با دعوت از تیم‎ملی سعی کردیم گامی در جهت پیشرفت تکواندوکاران استان برداریم تا ورزشکاران خوزستان بتوانند با پا زدن در کنار ملی‎پوشان، سطح فنی خود را ارتقا دهند.

تیم ملی تکواندو خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‎های المپیک ریو آماده می‎کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار