تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات شهادت مامور انتظامی در بندر امام/عکس
روز دوشنبه ماموران پلیس آگاهی شهر بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر در راستای اجرای دستور مقام قضائی به مخفیگاه یک سارق سابقه دار در این شهرستان مراجعه کرده تا وی را دستگیر کنند.
 سرهنگ علی قاسم پور اعلام کرد: روز دوشنبه ماموران پلیس آگاهی شهر بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر در راستای اجرای دستور مقام قضائی به مخفیگاه یک سارق سابقه دار در این شهرستان مراجعه کرده تا وی را دستگیر کنند.
وی افزود: این ماموران پس از شناسائی مخفیگاه سارق یاد شده در حین عملیات از سوی سارق یاد شده مورد حمله وی با سلاح سرد قرار گرفتند ولی ماموران موفق به دستگیری این سارق سابقه دار شدند.
قاسم پور افزود:ماموران انتظامی حین دستبند زدن به این سارق از سوی یکی از بستگانش مورد حمله با سلاح گرم قرار گرفتند که یکی از ماموران انتظامی به دلیل اصابت گلوله و نیز شدت جراحات در محل به شهادت رسید و دو مامور دیگر زخمی شدند.
وی گفت: خوشبختانه حال عمومی دو مامور یاد شده رضایتبخش می باشد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: ماموران انتظامی حاضر در محل به خاطر ازدحام جمعیت و به دلیل حفظ جان مردم از تیر اندازی به سوی افراد مهاجم خودداری کردند و همین موضوع، باعث فرار آنان و سارق یاد شده از محل شد.
وی گفت: افراد مهاجم شناسائی شده و بزودی توسط ماموران انتظامی دستگیر خواهند شد.
در این درگیری در شهرک مقداد شهر بندر امام خمینی (ره) ستواندوم جواد ویسی اهل شهرستان بهمئی به شهادت رسید.
76959 603 جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهر بندر امام خمینی خوزستان +عکس
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار