تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۲۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان به حضور در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: کار ثبت‌نام از تعاونی‌های علاقه‌مند به حضور در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر آغاز شد
خوزنیوز: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: کار ثبت‌نام از تعاونی‌های علاقه‌مند به حضور در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر آغاز شد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائی امروز اظهار کرد: ثبت‌نام تعاونی‌ها در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر از تاریخ یکم تا 20 تیرماه سال‌جاری و با مراجعه به سایت  www.taavonibartar.ir انجام می‌شود.

وی افزود: تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها و اتاق‌های تعاون می توانند در 21 گرایش با عناوین صنعتی، کشاورزی، تامین نیاز مصرف کنندگان، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، خدماتی، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، اتاق تعاون، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش‌بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، اتحادیه‌ها، بنیاد تعاون و کارآفرینی  ضمن مراجعه به سایت و تکمیل فرم‌های عمومی و تخصصی، در این رقابت شرکت کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریور و با هدف تشویق تعاون‌گران برتر در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار