تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۲۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال فولاد خوزستان
سرمربی تیم فولاد خوزستان از جذب ۵ بازیکن جدید برای این تیم خبر داد
سرمربی تیم فولاد خوزستان از جذب ۵ بازیکن جدید برای این تیم خبر داد.

نعیم سعداوی با اشاره به برپایی اردوی این تیم در بروجرد اظهار داشت: شرایط خوب آب و هوایی و کیفیت زمین چمن و امکانات کمپ نساجی از اهداف ما برای برپایی این اردو در بروجرد بوده است.

وی افزود: باشگاه فولاد با هدف جوانگرایی و بازیکن سازی در لیگ شانزدهم  حضور خواهد داشت و امیدواریم که در پایان فصل بتوانیم به خواسته های مردم فوتبال دوست خوزستان با قهرمانی و موفقیت عملکرد خوبی نشان دهیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان از جذب ۵ بازیکن در فصل نقل انتقالات برای این تیم خبر داد و اظهار داشت: تا کنون از این تعداد «بوهمدان» و «بادآور» را جذب تیم کرده ایم و در نظر داریم تا پایان فصل نقل و انتقالات بتوانیم بازیکنان مورد نظر باشگاه را جذب کنیم.

سعداوی در ادامه عنوان کرد: تیم فولاد در فصل گذشته خواسته هواداران را آنچنان که انتظار داشتند برآورده نکرد و امیدواریم سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال بتوانند در پایان فصل کارنامه درخشانی از خود ارایه دهند.

وی در مورد فوتبال لرستان اظهار داشت: این استان پتانسیل یک تیم خوب در لیگ برتر را دارا بوده و حمایت سرمایدار و مسئولان ذی ربط را می طلبد.

سعداوی افزود: هدف ما در برگزاری این اردو بازی با تیم های سطح استان و شهرستان بروجرد برای شناسایی و انتخاب بازیکنان تاکتیی و تکنیکی است و در صورت امکان می توانیم در این اردو دو تا سه بازیکن را انتخاب و به جمع تیم فولاد اضافه کنیم.

بنا بر این گزارش،  طی روز گذشته دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و گهر نوین لرستان با قضاوت مهدی معماری در کمپ اختصاصی نساجی بروجرد برگزار و در پایان این تیم خوزستانی بود که در اولین دیدار تدارکاتی خود برتر میدان بود.

گلهای تیم فوتبال فولاد خوزستان در این دیدار را بوهمدان ۳ گل، شریفات و ایمانی نیز هر کدام یک گل، به ثمر رساندند.

تیم فولاد خوزستان که از ۲۶ خردادماه در اردوی یک هفته ای خود در نساجی بروجرد به سر می برد و روز پنجشنبه در دیدار تدارکاتی دوم خود برابر یکی از تیم های استان لرستان قرار خواهد گرفت و پنجشنبه شب سوم تیر ماه بروجرد را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار