تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابهام در قرارداد سروش رفیعی با فولاد
سروش رفیعی برای گذراندن خدمت سربازی در حال حاضر در تراکتورسازی به میدان می‌رود اما این روزها بحث اصلی در مورد شرایط این بازیکن بعد از خدمت سربازی است که آیا او همچنان با فولاد خوزستان قرارداد دارد یا نه!؟
 سروش رفیعی جزو آن دسته از بازیکنانی بود که در پایان لیگ سیزدهم بحث مشکل دار بودن کارت پایان خدمتش مطرح شد.

رفیعی در نیم فصل اول لیگ چهاردهم به میدان رفت و برای فولاد خوزستان بازی کرد اما او از نیم فصل دوم دچار مشکل شد و مجوز حضور در میدان را پیدا نکرد.

در آن مقطع برخلاف سایر بازیکنان که اجازه تمرین کردن هم نداشتند رفیعی در تمرینات فولاد حضور داشت و در دیوان عدالت پیگیر اعتراض خود به رای ابطال کارت پایان خدمتش بود.

روز 6  آذر خبری مبنی بر تعلیق محرومیت رفیعی منتشر شد اما تنها چند روز بعد در تاریخ 12 آذر دیوان عدالت رای قعطی خود را صادر کرد و اعتراض رفیعی راه به جایی نبرد تا کارت پایان خدمت این بازیکن هم ابطال شود. با این وجود رفیعی همچنان پیگیری‌ کار خود برای اعتراض به ابطال پایان خدمتش بود.

در حال حاضر تنها قراردادی که برای رفیعی ثبت شده تا پایان فصل 93-94 بوده است. در حال حاضر مسئولان فولاد اعتقاد دارند که این بازیکن یک نیم فصل دیگر با باشگاه فولاد قرارداد دارد چرا که رفیعی از نیم فصل دوم کارش به حالت تعلیق در آمده و نتوانسته برای فولاد به میدان برود. در مقابل رفیعی معتقد است سربازی او از لیگ پانزدهم آغاز شده و او تا پایان لیگ چهاردهم در تمرینات فولاد حضور داشته و به هیچ وجه غیبت نکرده است. رفیعی حتی در دیدار مقابل الهلال عربستان که در تاریخ 26 اسفند سال 93 برگزار شد با اجازه مسئولان مربوطه در ترکیب فولاد قرار گرفت تا در نیم فصل دوم هم برای قرمزپوشان خوزستانی به میدان رفته باشد.

با توجه به اینکه رفیعی از سال 94 به خدمت سربازی رفته و قبل از آن در تمرینات تیمش شرکت می‌کرده و تنها اجازه بازی نداشته است به نظر می‌رسد که این بازیکن قراردادی با فولاد ندارد اما از سوی دیگر فولادی‌ها هم سفت و سخت دنبال اثبات این مسئله هستند که با توجه به محرومیت این بازیکن در نیم فصل دوم و اینکه او نتوانسته بازی‌های زیادی برای تیمش انجام دهد هنوز یک نیم فصل دیگر با فولاد قرارداد دارد. حال باید منتظر ماند و دید که چه کسی می‌تواند در این بین حرف خود را به طور قانونی ثابت کند.

در حال حاضر رفیعی تا آبان ماه باید برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی در تراکتورسازی به میدان برود. اگر کسر خدمت به رفیعی نخورد و او مشمول جریمه غیبت شود ممکن تا اوایل سال آینده خدمت سربازی این بازیکن ادامه داشته باشد. لازم به ذکر است که بحث نیم فصل قرارداد رفیعی در شرایط مطرح می‌شود که آخرین قرارداد ثبت شده این بازیکن تا پایان سال 94 است، البته علیرضا اژدری‌زاده در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کند که رفیعی 3 سال دیگر قراداد دارد و باید دید که آیا بحث دیگری بین این بازیکن و باشگاه مطرح است یا نه.
:
:
:
آخرین اخبار