تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۲۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سقوط 6 پایه برق و 2 دستگاه تراسفورماتور دراهواز به علت برخورد تریلی/ جزییات
همچنین در این حادثه 2 دستگاه ترانسفورماتور نیز آسیب دیدند. یکی از این ترانسفورماتورها بر روی یک دستگاه تریلی سقوط کرده است که خوشبخاته تبعاتی در پی نداشته است
خوزنیوز:عصر روز گذشته برخورد یک دستگاه تریلی  به یکی از پایه های انتقال برق در شهر اهواز  به قطع برق بخش های از منطقه  و سقوط 6 پایه برق  و 2 دستگاه ترانسفورماتور مجر شد.

خیراله گريزپور رييس اداره حوادث و اتفاقات برق اهواز در این باره به خبرنگار خوزنیوز گفت: ظهر روز گذشته طی تماسی از برخورد یک دستگاه تریلی به تیر انتقال برق در شهر اهواز با خبر شدیم و تیم های ما به منطقه اعزام شدند. طبق گزارش  تیم اعزامی متاسفانه در اثر این برخورد  3 پایه فشار متوسط و 3 پایه فشار ضعیف سقوط کردند. همچنین در این حادثه 2 دستگاه ترانسفورماتور نیز آسیب دیدند.  یکی از این ترانسفورماتورها  بر روی یک دستگاه تریلی سقوط کرده است که خوشبخاته تبعاتی در پی نداشته است.

 گريزپورگفت: خوشبختانه شبکه برق منطقه به صورت رینگی اجرا شده است و در صورت بروز مشکل برای هریک از خطوط قابلیت انتقال برق از دیگر خطوط به منطقه حادثه دیده را داریم. در این مورد خاص منطقه علی آباد زویه و فرهنگیان 2 دچار قطعی برق شدند که به سرعت کار رفع خطر و اصلاح شبکه اصلی  آغاز و طی 2 ساعت و در کمترین زمان ممکن این کار به اتمام رسید و وضعیت به حالت عادی برگشت. پس از وصل مجدد برق در منطقه زویه، کار تعویض و نصب تراسفورماتورهای حادثه دیده نیز انجام شد.

رييس اداره حوادث و اتفاقات برق اهواز در پایان گفت: در عملیات تعمیر و اصلاح شبکه آسیب دیده مدیران و پرسنل زحمت کش شرکت توزیع نیروی برق اهواز دخیل بودند و تلاش کردند که این مساله جای تشکر دارد.  با هماهنگی های انجام شده چندین تیم از مناطق مختلف  به منطقه آسیب دیده اعزام شدند تا کار با سرعت عمل و دقت بالا انجام شود . در این عملیات 6 پایه آسیب دیده بودند و برای اصلاح مجدد شبکه بر روی هر پایه دو گروه از همکاران ما با تجهیزات کامل در حال کار بودند تا در ماه مبارک رمضان به مردم خدمت رسانی کنند. 

 

 

:
:
:
آخرین اخبار