تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۵۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هافبک فولادخوزستان: فشار تمرینات را حس نمی‎کنیم
هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با تمرینات به‌روز و پرفشاری که نعیم سعداوی در نظر گرفته است، فشار زیادی به بازیکنان وارد می‎شود ولی ما واقعا این فشار را حس نمی‎کنیم
هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با تمرینات به‌روز و پرفشاری که نعیم سعداوی در نظر گرفته است، فشار زیادی به بازیکنان وارد می‎شود ولی ما واقعا این فشار را حس نمی‎کنیم.

میلاد پاک‎پرور درباره شرایط قرمزپوشان اهوازی در اردوی بروجرد، اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی را دنبال می‎کنیم و آقای سعداوی هم با تمرینات صبح و بعدازظهری که برای تیم در نظر گرفته، آمادگی بازیکنان را به حد مطلوبی رسانده است.

وی درباره برنامه تمرینی فولادی‎ها نیز عنوان کرد: طی پنج روزی که به بروجرد آمده‎ایم تمرینات به صورت منظم برگزار شده است. صبح امروز (سه‎شنبه) نیز یک جلسه تمرین داشتیم و قرار شده است که بعدازظهر استراحت داشته باشیم و به یاری خدا پنج‎شنبه شب نیز به اهواز بازخواهیم گشت؛ ضمن این‎که روز گذشته (دوشنبه) نیز در یک بازی دوستانه با منتخب گهر نوین درود، با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسیدیم.

بازیکن تیم فولاد خوزستان افزود: امیدوارم با تمرینات پرفشاری که انجام می‎دهیم، بدن‎های‎مان برای فصل جدید آماده شود و نتایج خوبی را رقم بزنیم. با این تمرینات به‌روز دنیا، اگرچه فشار به من و سایر بازیکنان وارد می شود ولی واقعا ما آن را حس نمی کنیم.

او با اشاره به وضعیت و آمادگی خودش نیز خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و پابه‎پای سایر بازیکنان تمرین می‎کنم. با پایان فصل گذشته، دو پیشنهاد خیلی خوب از تیم‎های پایتخت‎نشین داشتم ولی جلسه‎ای را با آقای سعداوی و اژدری زاده برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدم که اگر در فولاد بمانم برایم بهتر است؛ اگرچه من با تیم قرارداد داشتم و پس از پایان قرارداد قرضی‎ام با استقلال اهواز باید به فولاد برمی‎گشتم. اکنون نیز از بازگشتم راضی هستم.

پاک‎پرور در خصوص کار با نعیم سعداوی نیز نظرش را این‎گونه بیان کرد:" دیگر نمی شود از کار با آقای سعداوی که ماشاءالله این همه مدارک مربیگری از آلمان و آمریکا دارد، راضی نبود. او به همراه آقایان سواری، با‎غ‎آبادی و فریسات تمرینات به‎روزی را برای تیم در نظر گرفته‎اند و مثل قدیم نیست که سرمربی فقط از بازیکن بخواهد که دور زمین بدود."

وی درباره فصل آینده نیز عنوان کرد: بسیار به فصل پیش رو امیدوار هستم، چرا که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و قرار است سه تا چهار بازیکن دیگر نیز به ما اضافه شوند. به نظر من فصل آینده با توجه به درایت آقای سعداوی و همچنین سیاستی که مجموعه باشگاه در پیش گرفته است، فولاد می‎تواند نتیجه بگیرد.

هافبک جوان تیم فولاد خوزستان در پایان اضافه کرد: آقای سعداوی در تمرینات مرتب این را به ما القاء می‎کند که فصل آینده به کمتر از سهیمه آسیا قانع نیستیم و از ابتدای تمرینات گفته است که باید برای کسب سهمیه آسیا در فصل آینده بجنگیم. حتی در بازی دوستانه‎ای که روز گذشته برگزار کردیم نیز به ما گفت که از همین الان باید بردهای پرگل را در دستور کار خود قرار دهیم و به این که حریف کیست و کجای جدول قرار دارد نباید توجه کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار